Denne bog om Facebook Annoncering kan sagtens være den bedste investering, du nogensinde gør i din forretning.

Når du læser den og implementerer det du lærer, er det meget usansynligt, at du ikke tjener bogen hjem 10-fold. Eller 100-fold.

fb-halfdan

Det her er Halfdan.

Det er ham, der har skrevet bogen:

"Facebook Annoncering – tjen penge med verdens største sociale medie".

Den bog har været en game changer for mig – og for min kones yogaforretning. Tidligere brugte vi hvert år 10-tusindevis af kroner på konsulenthjælp og ditto på annoncering.

På grund af bogen (og min vedholdenhed), har vi nu 100% sparet konsulenthonoraret væk, og vi får flere leads for og sender færre kroner til Facebook.

fb-Morten_900

Det her er mig

Jeg er så vild med Halfdans bog, at jeg uden at blinke vil anbefale den til ALLE, der har en forretning.

Det værste, der kan ske ved at læse den, er at du lærer en masse om annoncering på Facebook. Det KAN ikke komme dårligt tilbage.

Det bedste, der kan ske?

Er at du får et helt nyt gear i din markedsføring, som sparer dig for en masse ærgrelser og giver en masse knitrende pengesedler i din lomme.

 

Halfdan Timms bog om Facebook Annoncering
– Morten Spindler edition

Prisen er normalt 895 kroner

Men lige nu kan den blive din for:

 KUN 699,- 

+ moms

GIV MIG BOGEN NU >

Det her får du fra Halfdan, når du køber bogen via mit link:

  • Den fysiske bog i A4-format, tilsendt med posten
  • E-bogen tilsendt på mail

Det her får du fra Spindlerman, når du køber bogen via mit link

OG sender mig en mail med kvitteringen fra Halfdan senest den 29. januar 2021 kl. 23.59:

  • BONUS # 1
    Adgang til et mini-video-kursus, hvor jeg lærer dig, hvordan jeg selv fik ændret min og min kones forretning R-A-D-I-K-A-L-T ved hjælp af Halfdans bog – herunder en eksempler på kampagner, vi har kørt

  • BONUS # 2
    20 minutters opfølgendecoaching med mig via Skype – når du har læst bogen tidligst marts 2020.
    Værdi 533,- kroner.

  • BONUS # 3
    1 back issue af mine månedsbreve + en særlig rapport om, hvordan jeg hjalp Halfdan med at sælge en stor del af billetterne til Social Ads Dag september 2019.

 Sådan skrev Halfdan om vores samarbejde

 

Jeg 3-doblede antallet af e-mails i en autoresponder - på samme tidsinterval: På opfordring af Morten Spindler lavede jeg i starten af juli om på mine autoresponders til mine 2 bøger om Facebook annoncering og ejendomsinvestering.

Før sendte jeg 5 mails over 14 dage. Morten skrev og spurgte, hvorfor jeg ikke sendte "mindst 40 underholdende mails" og "gerne 2 om dagen".

Jeg tog udfordringen op:

For begge bøger ændrede jeg således autoresponderen, således at der nu sendes 15 e-mails over 14 dage. 3x så mange e-mails på samme tidsperiode. Nu har det kørt i 45 dage:

👉 Unsubscribe-raten er stabil - før var den 0.78, nu er den 0.82 % pr. mail.

👉 Åbningsraten er ligeledes stabil med 60 % i gennemsnit. Første mail trækker op og herefter er det ca. 50 %.

👉 Jeg har fået 0 negative tilbagemeldinger på frekvensen.

Og salget?

For Facebook-bogen skete der ingenting.

Hverken op eller ned.

Men for bogen om ejendomsinvestering skete der noget. Juli måned slog rekord - til trods for, at det plejer at være en dårlig måned, hvor folk tænker mere på sommer og sol end mursten og maling. I august er jeg på vej til en ny rekord. Jeg er ca. 100 % over indeks for de sidste 12 måneder. 🚀

Som jeg ser det:

Du har alt at vinde og kun et par subscribers at tabe ved at øge frekvensen!

 
li-halfdan

Med knap 90 dage til at Social Ads Conference løber af stabelen er 75% af billeterne solgt.

Hvis du har lyst til at vide *hvordan* det er solgt, så læs med her:

👉 Hovedparten af billetterne - afhængigt af attribuering, så er det ca. 85% - er solgt via e-mail marketing.

👉 Det er sket via 2 kampagner. Den første i april og den anden sidst uge her i juni.

👉 I kampagnen i april blev de første 90 billetter solgt. I juni kampagnen blev der solgt ca. 50 billetter. Det var den samme e-mailliste, vi sendte til.

Lidt tips fra mig:

  1. Jeg har fået hjælp af Morten Spindler i løbet af juni-kampagnen til at skrive mails. De har været anderledes end dem, jeg selv skriver, og jeg har fået rigtigt fin feedback på dem.

    Morten har for nyligt udgivet en e-bog med emnelinier, du kan downloade her – den er værd at kigge mere på:

    https://lnkd.in/dFS38nw

  2. Et godt tip fra Morten var at sende en mail til hele vores liste, hvor et link-klik betød, at brugeren tilmeldte sig en særlig liste til konferencen. På denne måde kunne vi skrive aggressivt til dén liste uden at de, der ikke var interesserede, fik mange mails.
  3. Den sidste dag sendte vi 4 mails.
    Mail nummer 4 solgte bedst.

Man kan sende mere end man tror, hvis bare det er godt nok :-)

halfdan_linked

Jeg er ret sikker på, at over en længere periode, og måske med en justering af indholdet i de 15 mails, som Halfdan sender om Facebookbogen, vil det vise sig, at salget stiger med de flere mails. Men som Halfdan siger... Alt at vinde, stort set indet at tabe.

Denne bog om Facebook Annoncering kan sagtens være den bedste investering, du nogensinde gør for din forretning.

Når du læser den og implementerer det du lærer, er det meget usansynligt, at du ikke tjener bogen hjem 10-fold. Eller 100-fold.

Prisen er normalt 895 kroner

Men lige nu kan den blive din for:

 KUN 699,- 

+ moms

GIV MIG BOGEN NU >