Sådan fordobler du dit selvværd på 1 år

anmeld

På 1 år har vi fordoblet antallet af gode anbefalinger på min kones yoga-fjæs-bogs-side. Fra 26 til 52 anmeldelser.

Men hvorfor er det overhovedet vigtigt?

Og hvordan har vi gjort det?

Anbefalinger er (ligesom andre testimonials) uhyre vigtige for de fleste forretninger, jeg kan komme i tanker om. Det er et veldokumenteret faktum, at de fleste mennesker undersøger om andre bruger (og er glade for) den service eller det produkt du sælger.

De giver ikke nødvendigvis direkte salg.

Men de gode anmeldelser kan betyde, at kunden vælger dig TIL i stedet for FRA, når du er i konkurrence med andre, der måske IKKE har så mange postitive anmeldelser.

Hvordan vi gik fra 26 til 52 positive anmeldelser på 1 år..?

2 ting.

Ved at arbejde hårdt på at gøre os fortjent til anmeldelserne.

God service.

Opadvendte mundvige, når folk har bøvlede ønsker.

En høj standard for kvaliteten af selve produktet.

Og ved at spørge folk, om de vil anbefale os på Facebook.

It's that simple.

Men hvad har det med e-mails at gøre?

Well, vi har brugt Tanjas nyhedsmails aktivt til at sige tak for anmeldelserne. Og naturligvis snedigt at linke til dem, så folk kan se andre andre gør det. Men du kan også bruge dine emails til at gøre dine kunder mere tilbøjelige til at anbefale dig. Det ved jeg, fordi... når vi møder Tanjas elever IN PERSON, siger de ofte, at hendes meget menneskelige nyhedsmails med historiefortælling betyder noget for dem

– de viser at hun er et menneske af kød og blod.

Så alene det, at skrive hyppige, personlige nyhedsmails, som folk gider at læse...

Et det første puf på vejen.

Men prikken over i-et...

Det der får mange til at lave anmeldelser...

Er det sidste vi skriver, når tilfredse kunder FORLADER hendes yogaskole.

En personlig mail.

(Ikke på autopilot, men håndskrevet hver gang).

Faktisk nogle gange flere personlige mails, hvor vi bruger en helt særlig (hemmelig) effekt, som jeg har brugt 4 år på at forfine ved at sende dusinvis af eksperimenterende emails.

Den hemmelighed afslører jeg, når du køber min kommende bog om e-mailmarkedsføring.

Iøvrigt sammen med en bonus-information om, hvordan du (let) kan bruge anmeldelserne til at forbedre din SEO.

 

 

Morten Spindler

 

 

Som læser af mine daglige emails, kan du også hyre mig til en times personlig sparring, og ja, der vil jeg gerne fortælle dig alle mine hemmeligheder. (Næsten).

 

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.