Halfdan Timm – grundlægger af Obsidian.dk og forfatter til bogen om Facebook annoncering

Jeg har skrevet emails for Halfdan Timm og hjulpet ham med profitabel sparring på e-mailkampagner.

fb-halfdan

Halfdan Timm

Digital marketing ekspert
Grundlægger af firmaet Obsidian

Et par af Halfdans websites:
https://halfdantimm.dk/
https://obsidian.dk/

Her kan du møde ham på LinkedIn:
https://www.linkedin.com/in/halfdantimm/

Et profitabelt og lærerigt samarbejde

True story.

Da omkostningerne til Facebook-annoncering (og til konsulent-hjælp med skidtet) løb løbsk for os omkring 2017, stødte jeg hurtigt ind i Halfdan og hans bog som jeg straks købte, læste 10 gange og efterfølgende implementerede det jeg lærte. En af de mest profitable bøger, jeg nogensinde har investeret i.

Snart tog jeg kontakt til Halfdan og spurgte om jeg måtte sælge hans bog som affiliate.

Han takkede ja, og jeg solgte en pæn slat bøger til min ellers forholdsvis beskedne liste.

Siden har Halfdan lyttet til min sparring (og implementeret) og jeg har haft den store ære at skrive et par kampagner for ham, den mest prominente solgte en heftig sjat pladser på hans Social Ads Conference i 2019.

Herunder får du nogle af de testimonials, Halfdan har givet mig...

Morten Spindler

Socail Ads Conference 2019

Med knap 90 dage til at Social Ads Conference løber af stabelen er 75% af billeterne solgt.

Hvis du har lyst til at vide *hvordan* det er solgt, så læs med her:

👉 Hovedparten af billetterne - afhængigt af attribuering, så er det ca. 85% - er solgt via e-mail marketing.

👉 Det er sket via 2 kampagner. Den første i april og den anden sidst uge her i juni.

👉 I kampagnen i april blev de første 90 billetter solgt. I juni kampagnen blev der solgt ca. 50 billetter. Det var den samme e-mailliste, vi sendte til.

Lidt tips fra mig:

  1. Jeg har fået hjælp af Morten Spindler i løbet af juni-kampagnen til at skrive mails. De har været anderledes end dem, jeg selv skriver, og jeg har fået rigtigt fin feedback på dem.

    Morten har for nyligt udgivet en e-bog med emnelinier, du kan downloade her – den er værd at kigge mere på:

    https://lnkd.in/dFS38nw

  2. Et godt tip fra Morten var at sende en mail til hele vores liste, hvor et link-klik betød, at brugeren tilmeldte sig en særlig liste til konferencen. På denne måde kunne vi skrive aggressivt til dén liste uden at de, der ikke var interesserede, fik mange mails.
  3. Den sidste dag sendte vi 4 mails.
    Mail nummer 4 solgte bedst.

Man kan sende mere end man tror, hvis bare det er godt nok :-)

Se opslaget her

halfdan_linked

Socail Ads Conference 2019

 Jeg 3-doblede antallet af e-mails i en autoresponder - på samme tidsinterval: På opfordring af Morten Spindler lavede jeg i starten af juli om på mine autoresponders til mine 2 bøger om Facebook annoncering og ejendomsinvestering.

Før sendte jeg 5 mails over 14 dage. Morten skrev og spurgte, hvorfor jeg ikke sendte "mindst 40 underholdende mails" og "gerne 2 om dagen".

Jeg tog udfordringen op:

For begge bøger ændrede jeg således autoresponderen, således at der nu sendes 15 e-mails over 14 dage. 3x så mange e-mails på samme tidsperiode. Nu har det kørt i 45 dage:

👉 Unsubscribe-raten er stabil - før var den 0.78, nu er den 0.82 % pr. mail.

👉 Åbningsraten er ligeledes stabil med 60 % i gennemsnit. Første mail trækker op og herefter er det ca. 50 %.

👉 Jeg har fået 0 negative tilbagemeldinger på frekvensen.

Og salget?

For Facebook-bogen skete der ingenting.

Hverken op eller ned.

Men for bogen om ejendomsinvestering skete der noget. Juli måned slog rekord - til trods for, at det plejer at være en dårlig måned, hvor folk tænker mere på sommer og sol end mursten og maling. I august er jeg på vej til en ny rekord. Jeg er ca. 100 % over indeks for de sidste 12 måneder. 🚀

Som jeg ser det:

Du har alt at vinde og kun et par subscribers at tabe ved at øge frekvensen!

 
li-halfdan

LinkedIn 2022

I anledning af Halfdan Timms 30 års fødselsdag

– lavede han et opslag på linkedIn, hvor han reflekterede over de første 10 år som selvstændig (!).

Jeg bemærkede, at jeg ikke havde gættet hans unge alder med så meget indsigt og erfaring, som han har.

Han kvitterede og sagde ditto – samt tak for god sparring i de seneste år.

En lille (men for mig væsentlig) gestus fra en gut, der har grundlagt et af de hurtigst ekspanderende online marketing bureauer i DK.

halfdan30aar_testimonial

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.