Se her: Zombie-ninja-tricks

Da jeg kom ind i køkkenet blev jeg mødt af et meget bestemt blik fra min søn Thor på 3 år.

»Far, vi leger altså zombie-ninjaer«.

Han og storebror på 14 var igang med en vigtig leg, og som Thor sagde:

»Så må du jo ikke irritere os«.

Jeg kiggede forbløffet på ham – jeg havde ikke sagt et ord, men var blot på vej hen for at slide lidt på quookeren og få produceret lidt black power (næsten-kaffe) til mit svælg og min bug.

»Øhøøøh, jeg mener da ikke at have irriteret jer«, sagde jeg med et skævt smil.

Men det havde jeg altså.

Ved min blotte tilstedeværelse.

Thor og storebror arbejdede på at udvikle nogle zombie-ninja-tricks, og så er det klart, at en anden en må holde sig langt væk. Jeg smiler altid over mine børns u-udtømmelige kreativitet og opfind-zombie-hed.

Til gengæld ved jeg ikke, om jeg skal grine eller græde...

Når folk spørger, om jeg kan give dem nogle Ninja-tricks til at sælge mere med emails.

Tsk.

It doesn't work that way.

Salg med emails kræver ganske vist mod og vedholdenhed, men det eneste der ikke duer, når du skal opbygge et langtidsholdbart forhold til dine læsere... er tricks.

Hvem ønsker at blive tricket til at købe noget?

(Og da slet ikke af en ninja med sort maske og drabelige våben).

Og hvis kunderne ikke ønsker det, hvilken (seriøs) sælger ville så ønske at gøre det?

Alligevel er det noget jeg ser og hører ganske ofte.

Folk siger: »Du er jo ninja, kan du lære mig nogle gode tricks?«

Men jeg kan love dig en ting...

Der vil ikke være skyggen af tricks i min kommende bog om emailmarkedsføring, men derimod gennemtestede metoder... der bygger på gamle, sunde principper for god markedsføringsskik.

Men trix?

Der må jeg sige nix.

Bogen udkommer 1. september 2019.

 

 

Morten Spindler

 

 

I februar sælger jeg 4 coaching-timer via skype.

(Dog kun til læsere af mine daglige emails).

0 kommentarer

Der er endnu ingen kommentarer. Vær den første til at skrive en!

Skriv en kommentar