Alt (det, der) er vigtigere end viden

Her er et citat fra en af de største tænkere nogensinde...

= = =

Hvis du vil have at dine børn skal blive intelligente, så læs eventyr for dem. Hvis du vil have at de bliver mere intelligente, så læs flere eventyr for dem.

Albert Einstein

= = =

Præcis.

Og hvis du vil have engagerede læsere, så skriv underholdende historier for dem.

Lad være med at fylde dem med en masse viden.

Under-f*kging-hold dem.

Pir dem.

Og jo, du må gerne fortælle dem fakta og give dem...

«Værdi»

Men forstå, at de keder sig, når du ikke har andet at sige end: Her er fakta, det der er mit produkt, og her er prisen.

Fantasi er nemlig vigtigere end viden.

(Hov, det var vist også lige en Einstein der, hvad?).

Så fat nu, at e-mailmarkedsføring først og fremmest handler om at underholde... Du kan gøre det på mange måder, men INGEN af dine læsere interesserer sig ret meget for viden, bortset fra at de gerne vil VIDE, om du kan hjælpe dem, og jo bedre du er til at fortælle (underholdende) historier og relatere dem til det du sælger, jo mere tror de på, at du kan hjælpe dem.

Nå.

Men jeg gentager mig selv.

(Med vilje).

Nu må du have en god dag.

Og husk at være klar ved tasterne den 1. september (når min bog udkommer).

 

 

Morten Spindler

 

 

Underholdende coaching med Spindlerman.

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.