Det profitable valg imellem kompliceret og simpel...

Jeg har lige gjort det igen, og jeg føler mig så fjollet hver gang jeg maler mig selv op i et hjørne, og denne gang var det nærmest en gordisk knude jeg fik skabt.

How so?

Jeg satte mig for at lave et kompliceret ever-green-tilbud, der løber 28 dage fra folk skriver sig på en mailliste, og idéen virkede god, da jeg havde den i knolden.

Men da det skulle føres ud i livet?

Så blev det pludselig temmelig kompliceret.

Jeg ville nemlig gerne have et tilbud der automatisk blev skiftet ud, når folk havde slået en prut eller det der var værre. Og det hele skulle foregå i en automatiseret mailserie.

Det kostede mig 2 timer i skammekrogen ved nattetide.

(Skammekrogen er der jeg sidder og grubler, når jeg er flov over at være for dum til at kunne regne det ud hurtigt).

Men en lang historie kort.

Jeg fandt en løsning.

Da jeg var lige ved at blive sindssyg, så huskede jeg nemlig en vigtig lektion. Simpelt er (næsten) altid bedre end kompliceret, og derfor gik jeg straks igang med at skære alt det bøvlede bøvl væk.

Tilbage sad jeg med en simpel løsning.

En simpel løsning.

Der virker.

Nu mangler vi at se, om den sælger.

Meeeeen.

Det gør den nu nok.

Og hvis den gør, vil jeg sikkert skrive om den i min kommende bog om markedsføring med emails.

Hvis ikke?

Så finder jeg på noget andet.

Sådan er det jo med e-mailmarkedsføring.

Eksperimentér.

Observér.

Gentag.

(Og tæl pengene når de andre sover).

 

 

Morten Spindler

 

 

Ukompliceret mentoring med Spindlerman.

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.