Derfor købte Line min bog (på forhånd)

Når du gør det her...

...med emails rigtigt, så kan du få salget lang tid før dit produkt overhovedet er på markedet.

I 2015 gjorde jeg det med en liste på 200.

Hvaffer-nåed?

Jeg solgte et medlemsskab (pris 495,- pr. md.) til næsten 25% af listen.

2 af læserne kom til at købe produktet 2 gange, fordi de begge ville være HELT sikre (de fik naturligvis de ekstra penge tilbage).

De havde simpelthen på forhånd købt produktet (mentalt).

Og forleden skete det igen, jeg fik en mail fra Line som sagde:

= = =

Se denne mail gør at jeg helt sikkert køber din bog. Jeg er meget sulten på enden på historien.

= = =

Jeg havde fortalt en historie i min mail, og gjort det på en måde som efterlod læseren (der oven-i-købet er min færtter) så sulten på at få den viden, så hun bare måtte skrive til mig og fortælle at pengene allerede stod klar i hendes mentale bankbog.

Jeg kunne godt afsløre, hvad det var jeg gjorde, og hvordan det hele virker, men det ville være komplet gakki-mathias, for sansynligheden for at du ville bruge det til noget-som-helst er ganske lille.

Why?

Fordi hverken du eller jeg værdsætter gratis.

Derfor må du købe bogen for at få hele historien og opskriften, der er så stærk som radioaktiv chilli.

Den går sådan her:

= = =

Sådan du skriver emails om et produkt, du ikke engang har sendt på markedet og får dine kunder til at samles i flokke med fråde om munden for at købe skidtet når det kommer.

(Hint: Det har intet at gøre med pris, min bog bliver fågging vildt dyr).

= = =

Indtil næste gang...

 

 

Morten Spindler

 

  

Verdens bedste e-mail-udsendelses-system:

Simplero.