Den sidste quick-fix-junkie er ikke død

En af de ting, som VIRKELIG giver mig andemad på armene er når såkaldte guru'er indenfor online marketing kaster den sidste rest af selvrespekt i kloakken og lefler for allerlaveste fællesnævner.

For eksempel?

Når de sælger dig quick-fix-løsninger.

Lad mig fortælle dig om quick-fix, okay?

De er lige så virkelige som Gandalf.

Eller jo.

De findes på Netflux.

Og på DigTuben.

Men når det handler om at løfte en forretning fra idé til noget der kan blive dit levebrød på langt sigt, så er det en knusende kedelig illusion, at du kan pumpe saltvand ind i en halvdårlig idé og sælge vand i Valencia, når bare du fixer dine sætninger.

Min pointe?

Du kan godt grave et hul og være heldig at spaden rammer guld, hvis ingen har gravet der før.

Men når du skal kæmpe med andre om markedet og du ikke tilfældigvis er den første der får den gode idé at binde tape om spidsen af et snørebånd og dermed tjene spidsen af en jet-jager på dit held...

Så er det ikke sundt for dig at lede efter quick-fix.

Og sådan er det også med emails.

Jeg har tjent penge med emails i mange år og mange brancher efterhånden, og en af de ting jeg har lært er at... intet kunne være mere misvisende... end at du kan kvik-fixe din forretning med emails, når bare du bruger de rigtige psykologiske triggers eller what-not.

Betyder det, at du IKKE kan ændre din forretning radikalt med emails?

Eller at emails måske ikke længere er det man skal satse på?

Overhovedet ikke.

Men det kræver tid.

Tålmodighed.

Vedholdenhed.

Og mere tid.

Det MODSATTE af quick-fix.

Slow-fix er det nye sort.

Og når du dyrker DET, bliver det (formentlig) surt for dine konkurrenter.

Slowhand

 

 

Morten Spindler

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.