Du ku yo da ske en jedi (hvis du tør).

Det underholder mig, hvor mange mennesker, der ganske enkelt ikke fatter, hvor effektivt (og indbringende) det er at være underholdende i markedsføring. Ikke mindst i emails. Jeg ser sågar folk, der har arbejdet i årevis med markedsføring begå den strategiske fejl, at de skal undervise og tale til folks fornuft, når de prøver at sælge et produkt. It rarely works.

Der er dog en gut, som har forstået, hvordan virkeligheden hænger sammen.

Jeg er beæret over at kende ham.

Og at få hans anbefaling på min Facebookside er en gigantisk ære.

Forbered dig på at slå flere ord op (det var jeg selv nødt til).

For Jørgen er en velartikuleret mand.

Han er underholdende.

Og så har han ret.

Hør selv:

= = =

“Try not. Do or do not. There is no try.”

Kan man kalde Morten Spindler for en anastrofe?

Sammenligningen ligger ligefor, især fordi der dybest set er mange lighedspunkter mellem Spindler(manden) og Jedi Grand Master Yoda.

Og ligesom Yodas omvendte grammatiske og særegne måde at tale på, gennem tiden har udfordret akademiske sprogeksperter, så har Morten Spindlers tilgang til det skrevne ord og i særdeleshed e-mail markedsføring ligeså til tider udfordret både eksperter og bedre-vidende.

Fordi den ofte afviger fra det gængse. Og aldrig er baseret på “sådan gør vi jo” eller “det normale er..”.

Comme il faut forhindrer ikke Spindler i at optræde frygtløst og fokuseret på det mest simple mål i enhver markedsføringsopgave: Virker skidtet?

Tilsat en transpirativ utrættelighed, fokuseret engagement og konstant søgen efter det mest optimale, gør det Morten Spindler til en sand Grand Master i e-mail og markedsføringsdisciplin.

Kan jeg anbefale Morten Spindler som inspirator, tekstforfatter, salgsstrateg, Ask-method quiz-master og - ikke mindst- e-mail markedsføringsekspert?

Tilsat en pæn mængde veneration på de personlige kvaliteter?

Yo da

Jørgen Melchiorsen

* * * *

= = =

Den lader vi stå et øjeblik.

Om jeg er ask-method quiz-master vil tiden vise.

Men jeg HAR faktisk lige (med sådan en quiz) genereret den største mængde leads nogensinde på første-dagen af en kampagne – og til den laveste pris pr. lead jeg nogensinde har set på Facebook.

Jeg afslører ikke detaljerne her, det er en forretningshemmelighed.

Men det er MEGET lovende.

Lad os lige se, om de ender med at købe, før vi praler.

Men tak for tilliden og ordene.

(Den var til dig, Master Jørgen).

 

 

Morten Spindler

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.