Hvornår, hvordan og hvorfor du skal lytte til nej-sigerne

Jeg havde en god samtale med en yogalærer fra min kvindes yogaskole.

Hun gav feedback på nogle ting omkring skolen, herunder et par ting, som hun mente vi måske burde lave om – som hun sagde – for skolens eget bedste; det var medlemmer som havde udtrykt det.

Den ene ting var fin og relevant.

Og helt uinteressant i disse skumle spalter.

Den anden var...

Underholdende og HØJ-relevant for dig.

Den handlede om frekvensen af emails.

Hun havde hørt fra et par stykker, at der kom lidt mange emails.

Og hold nu fast.

Det var betalende kunder, som havde ytret, at de »følte« at vi var lidt for aggressive i vores emails.

Ja?

Forestil dig en kunde, der går hen til informationen i Bilka efter at have betalt for en vogn fyldt med tilbudsvarer fra ugens katalog og siger... Jeg er lidt træt af, at I sender så mange kataloger ud, kunne I stoppe det? Bortset fra det er jeg glad for at handle her.

Men...

Hvorfor sætter du ikke bare sådan et "reklamer nej tak"-klistermærke på postkassen?

Anyway, jeg har igennem årene udviklet en klippesolid fornemmelse for, hvornår det er klogt at lytte til kundernes "ønsker" og hvornår du skal gøre præcis det modsatte. Det skriver jeg om i det første månedsbrev jeg udgiver, når mit online-univers "Fearless" åbner igen.

Der er stadig ingen dato.

Men det BLIVER.

 

 

Morten Spindler

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.