Et farvel, der åbner nye døre (måske også for dig?)

Jeg har taget en lidt drastisk beslutning.

Jeg har længe arbejdet (en hel del mere end) fuld tid for Simplero, men det har fuldstændig drænet mine kræfter (indtil starten af april). Min egen forretning gik i stå, jeg fik ikke bygget min liste, men endnu værre...

Jeg fik ikke hjulpet min kvinde med at markedsføre hendes forretning.

Hvad har det betydet?

At vi først kom igang med at markedsføre næste sæson af hendes yogauddannelse medio april.

Normalt?

Er vi igang medio december.

Fire måneders forsinkelse på salget af en uddannelse, hvor omsætningen samlet set ligger på den rigtige side af 600.000, og hvor vi allerede i februar-marts plejer at have de første 125-150.000 i kassen (MINDST), så begynder det at kunne mærkes på likviditeten – sådan er det ihvertfald i vores liv.

Anyway.

Det var egentlig meningen, at jeg stadig skulle hjælpe hos ærværdige Simplero, men jeg har besluttet at tage en kold tyrker og stoppe - ikke nu, men NU. Ikke med fjendskab eller noget. Men jeg er nødt til at fokusere på vores egne forretninger.

Men hvorfor så drastisk?

Fordi nu, hvor jeg i fjorten dage til tre uger har kørt en intensiv kampagne (Spindlerman-style), har vi rykket Tanjas forretning meget mere end jeg kunne have tjent på min tidligere freelance-tjans overthere.

(No offense.)

Alene på uddannelsen har vi tilført 50-60 varme leads til Tanjas mailliste (vi skal kun sælge 20 pladser) og er blevet kontaktet af de første 5-6 stykker, som er klar til at købe snart. Og igår satte vi en smulle mere pres på tommeskruerne, så det var ingen stor overraskelse for mig, at den første booking på 30 kilo tikkede ind her til aften.

Når først man har "the hang of it", er det som at stjæle slik fra børn.

Ikke særlig svært.

Forudsat selvfølgelig...

1) at du har et godt produkt
2) at der er et marked for det.
3) at du er villig til at lægge din stolthed på hylden med yogamåtter og svuppe dine dovne pølsefingre ud af gaskanalerne, måske lige klat-vaske dem lidt, og så ellers komme igang med e-mailmarkedsføringen.

4) ja, og så selvfølgelig... forudsat at du ved, hvordan du skal skære markedsføringen.

Men den sidste del..!?

Punkt nummer 4.

Kan du få min hjælp til inden længe.

Jeg skal lige være klar.

I mellemtiden?

Må vi nøjes med at mødes i hemmelighed i din indbakke.

I am creepy that way.

 

 

Morten Spindler

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.