Skal du se mit nye frække (lege) tøj?

20190605.jpg

Jeg har givet mig selv en lille kæk gave.

Og når man er far til 6 børn (et par af dem på grænseplader), så ved man at det ikke er de komplicerede gaver, der bliver leget mest med juleaften, men snarere de små simple ting, som bare fascinerer.

Sådan er det også med mit nye legetøj.

Det er også et kreativt værktøj, som hjælper mig med at holde fokus på det, der er vigtigt...

Indholdet af denne u-undgåelige... spalte.

Men hvilket legetøj taler jeg om?

Og hvordan kan det være interessant for dig på en valgdag, hvor alt jo ellers går op i hat og klima (som det skal)?

Min gave til mig selv er en helt ny template til emails, der er endnu mere simpel end før – og ja, det ER muligt. Der er ikke længere nogen lille jammerlige sætning, der forplumrer det budskab, som skal få mine læsere til at åbne... Se mailen i din browser.

Se selv:

= = =

Spindlerman
Skal du se mit frække nye (lege) tøj?
Se mailen i din browser. Og når man er far til 6 ...

= = =

Det lille irriterende link, som næppe bliver brugt af mine læsere, medmindre de trykker på den ved et uheld... Er nu væk.

Det samme er den grå baggrund (som dog kun kunne ses på desktop).

Og teksten står (også kun på desktop) ikke længere centreret i en begrænset bredde midt i emailen, men holder venstrekant og bredden af mine emails følger bredden af det vindue, du har åbent.

Det er IKKE pænere.

Og det er (i visse tilfælde) ikke nemmere at læse.

Men.

Det.

Er.

Mere.

Simpelt.

Og jeg er en sutter for simpelt.

Men hvorfor er jeg det?

Kunne jeg ikke bare sige »Live and let live« og være bedøvende ligeglad med designet i min email template, især når jeg er af den overbevisning, at layout ikke gør den store forskel når dagen er omme (der er undtagelser, men generelt)..?

Fordi...

...min erfaring viser, at jo MINDRE forstyrrelser der er på den bro som dine emails er... en bro fra din læsers problem til dit produkt... jo større er chancen for, at du får held med at lokke din læser over til DIG i stedet for til en anden, der kan løse hendes problem.

Så enkelt er det.

Og derfor er mine emails (nu endnu mere) enkle og simple.

= = =

En god historie med lidt drama.

Et call to action uden omsvøb.

Og send.

= = =

I denne model ligger der rigeligt foder til underholdende, daglige emails (resten af livet om du vil), du behøver ikke at komplicere tingene med farver og dippedutter.

Du KAN gøre det.

Og du MÅ også gerne.

Men min påstand er den her...

Når du først har lært at sælge uden bimmel og bammel, så får du en meget stærkere fornemmelse for de ting, der virker og de ting, der bare er ligegyldigt fyld.

Du ved.

Ligesom alle de opgejlede våde drømme, politikerne fylder os med, når der er valg, og det noget mindre romantiske mareridt, der følger når du har valgt dem ind.

Jeg vil ikke forsøge at påvirke din stemme i dag.

Men jeg vil præsentere dig for et andet valg...

Hvis du vil investere en 20'er om dagen i at få mere magt over din egen fremtid, så skal du liste ind og sætte kryds ved dig selv og din egen fremtid i min medlemsklub for ambitiøse e-mailmarkedsførere. Meld dig ind i Fearless og giv dig selv et valg og et løfte (flet det bare sammen til et valgløfte, hvis det gør dig glad). Vælg at give dig selv et løfte om at committe dig til at fordoble din indtjening over de næste par år – med emails.

Hvis du ligger og venter på at politikerne gør det sjovere at være iværksætter eller valget, så kan jeg næsten garantere dig, at du får liggesår før det sker.

Du må selv tage ansvar.

Og i modsætning til politikernes løfter, så kan du faktisk holde mig op på min garanti.

Her er den.

Hvis der er et marked for det du sælger, og du melder dig ind i Fearless nu, så får du fordoblet din indtjening over de næste par år – ellers har du (med garanti) ikke gjort en ærlig og seriøs indsats.

Så hvad siger du?

Er du klar til at rejse dig op og ligesom (William Ernes Henley) sige:

= = =

I am the master of my fate.

I am the captain of my soul.

= = =

Valget er dit:

https://fearless.mortenspindler.dk/

 

 

Morten Spindler