Træn som Anna
Hvorfor køber folk online træning?
Jeg har arbejdet sammen med og for en af Danmarks dygtigste e-mailmarkedsførere og træningseksperter... Anna Bogdanova, og det har været et super spændende samarbejde, der nok fagligt kulminerede i foråret 2017, hvor jeg var med til at strikke en af hendes (indtil da) bedst sælgende kampagner nogensinde sammen, men også efter det har jeg været med til at udtænke skumle planer om at overtage verdensherredømmet med Anna...
Det har altid været en fornøjelse og lærerigt at arbejde med hende.
I dag, da jeg fik en mail fra hende, kom jeg til at tænke på det løjerlige faktum, at folk betaler masser af penge for at være en del af hendes træningsunivers, selvom folk jo, når dagen er omme, sagtens kunne træne uden hjælp fra en ekspert.
De fleste kunne gå raske ture.
Lave gymnastik til youtube-videoer.
Men hvorfor gør folk så ikke det?
Og hvorfor betaler de gode penge for at blive holdt i hånden med deres træning?
Det gør de primært af 3 grunde.
Komfort.
Kvalitet.
Og bekvemmelighed.
Det er ukomfortabelt at skulle tage det fulde ansvar for at få trænet både på den rigtige måde og dosere træningen, så man bliver stærkere men ikke skadet.
Og når du ikke nørder med træning hele tiden, er der også en vis risiko for, at træningen har den modsatte effekt, fordi du overtræner, spiser for lidt (eller for meget) og bare ikke har overskud til at sætte dig ind i den komplekse størrelse som kroppen er.
Bekvemmelighed lever naturligvis i samme land som komfort, men det er ikke helt det samme.
Jeg tror ihvertfal at Annas kunder finder det bekvemt at købe sig til ekspertisen, fordi deres liv er fyldt med arbejde der skal gøres og ting der skal passes.
Og når kroppen skal holdes ved lige, så er kun det bedste godt nok.
Derfor betaler mange hundrede kvinder hvert år Anna og hendes team til at hjælpe dem med at holde fokus på den rette træning i den rigtige mængde... At få mere endergi, blive stærkere og undgå smerter.
Men her er noget, der er virkelig weird...
Det er præcis, hvad min medlemsklub for ambitiøse e-mailmarkedsførere handler om.
At hjælpe dig med at få trænet regelmæssigt – og træne de rigtige principper, som jeg VED virker.
Jeg kan på ingen måde tage æren for Anna Bogdanovas succes med e-mailmarkedsføring.
Jeg ved, at hun ikke vil protestere, når jeg siger, at hun har lyttet til mig og lært nogle principper, som hun har taget til sig – og praktiserer hard core. Hun har også lært af andre. Og bliver ved med at udvikle sig. Jeg ser det tydeligt hver gang hun forbedrer sine kampagner, som jeg følger mail for mail. På samme måde har jeg lært rigtig meget af hende om at sætte sig ind i en målgruppes dybeste ønsker og smerter.
På samme måde gør hun fagligt med træning.
Tester alt det, der virker – så hun VED i stedet for at tro.
Jeg beundrer hende dybt for det, og jeg anbefaler hendes træning.
Jeg prøver selv at arbejde på samme måde.
Og ja, det har også været med til at forme formatet i min medlemsklub for ambitiøse e-mailmarkedsførere.
Fearless.
Tilmelding er åben i de næste 9 dage.
https://fearless.mortenspindler.dk/
Morten Spindler
⇢ Skriv dig op til Morten Spindlers (No-BS) Daglige emails og ⇣
FÅ 1 GAVE-NUMMER AF
Fearless Email Warriors
DK's eneste magasin om
e-mailmarketing
Det koster dig kun din e-mailadresse
Special-nummer om at køre en profitabel Black Friday-kampagne efter den model, jeg har brugt for mig selv og for kunder.
Du kan altid afmelde dig.
Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895
–
Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.