Emails som livseleksir

Jeg er mange ting, men de færreste vil nok kalde mig en ung mand, for på min næste fødselsdag skal der 52 lys i kagen... eller det vil sige... jeg er ret sikker på, at Tanja gerne vil begave mig med en af sine fantastiske lagkager, men om hun gider at tænde så mange små lys, det er jeg (åbent og ærligt) lidt i tvivl om – men det er også ligegyldigt for min pointe...

Jeg ved ikke, om jeg er ung.

Men jeg føler mig ikke spor gammel.

Hverken fysisk eller mentalt.

Og jeg er så sikker, som jeg jeg kan være på noget, at den beslutning jeg tog i foråret 2015 vil være et af de bedste midler til at holde Altzheimer langt væk fra min dør.

Beslutningen om at skrive en e-mail til min liste hver dag.

Den nysgerrighed, som det kræver af mig.

Den vedholdenhed.

Og så det faktum, at jeg ikke sidder og glor ind i et glansbillede af andres liv (i kuk-kassen), men i stedet skriver min egen historie til andre...

Er der noget jeg vil give videre til mine børn og til mine læsere, så er det den åbenbaring.

Skriv noget meningsfyldt hver dag.

Ikke når du har inspirationen eller motivationen.

Men hver dag fordi du kan og fordi du har taget den beslutning.

For nylig tog jeg en ny...

Nu skriver jeg ikke 1 e-mail, men 2 e-mails hver dag og sætter dem i kø, så jeg (hver dag) opbygger en buffer og kommer langt foran i stedet for at skrive mail for mail efterhånden som de bliver udsendt.

Men det er ikke nok.

Jeg skriver også yderligere 500 ord.

Det kan være på min bog eller mine månedsbreve eller whatever.

Men altid 500.

På et tidspunkt skrev jeg faktisk 1000 om dagen, men det blev for aggressivt et mål til mit liv.

Så 2 emails.

Og 500 ord.

(Plus det løse, naturligvis. Min kvindes emails og lidt kunder hist og pist.)

Det er min livseleksir.

Og en del af vejen til at blive 150 år og være frisk hele vejen.

= = =

Og nu til noget relateret...

Dette er muligvis uinteressant for dig, men...

Jeg har besluttet at jeg vil tage een skriveopgave ind her i efteråret, hvis ellers der dukker noget om, som interesserer mig – og som opfylder disse hysteriske, men diktatoriske krav:

* Du skal være mere end 80% solgt på, at jeg er den rigtige til jobbet, før du tager kontakt.

* Jeg sælger et kendt produkt for dig, eller du er så sikker på dit marked, at du ved at dit nye produkt bliver en sællert – du vil bare gerne have min hjælp til at sætte turbo på salget.

* Du skal være klar til at kaste 30-60.000,- kroner efter det – uden at blinke og uden at skulle dræne kassekreditten.

* Du skal være mere end 80% sikker på, at din investering i projektet kan tjene sig hjem 5-10 fold eller mere (og det skal jeg også)...
...Som da jeg skrev en kampagne for Halfdan Timm i juni der solgte ca. 50 billetter á 2.495,- og det var vel at mærke til en liste, hvor der allerede var solgt 90 billetter til samme arrangement for næsten det dobbelte. De varmeste leads HAVDE formentlig allerede købt.

* Jeg har som sådan ikke noget imod en skarp deadline, men jeg har ikke så meget tid til rådighed pr. uge, så selvom jeg er produiktiv, så ER der grænser, hvor meget hu-hej-vilde-dyr det kan blive (bortset selvfølgelig fra, at det godt kan ende med at blive vildt dyrt, alt efter opgavens omfang).

Hvis det lyder interessannt, så skal du blot skrive en mail og fortælle lidt om projektet.

Under alle omstændigheder siger jeg kun ja til opgaven, hvis jeg er sikker på, at jeg kan tjene mange flere penge til dig/jer, end til mig.

= = =

Bortset fra det...

Så må du have en fortryllende dag.

 

(Du skal starte med at skrive dig op på min mailliste)

https://www.spindlerman.dk/

 

Morten Spindler

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.