Guf for en tiger...

Når mine papbørns mormor tager til Sverige med sin arkitektonisk uddannede (og mindst lige så velbegavede) kæreste, risikerer vi ind imellem at blive begavet med en rundhåndet omgang flødeboller fra et lokalt negerbolleri (bemærk den blatant politisk ukorrekte betegnelse)..

Det er ikke så ringe endda.

Men i den forgangne uge var de 2 før omtalte børn (lavet af høj kvalitet bølgepap) taget MED de gamle til den svenske residens, som morfar (også af pap) naturligvis har været arkitekt-tegnings-mester på i sin tid... Og så måtte det ske, at de fik lidt ekstra guf med hjem.

Jeg kan nævne i flæng.

* 3 kasser flødeboller med 100 i hver (ganske vist små flødeboller, men alligevel).

* 1 pose gum-biduser (eller skumfiduser, som kedelige voksne kalder dem) på 750 gram (hver eneste gum-bidus så stor som en knyttet barnehånd).

* Flere poser lakridser.

* Plus det løse.

Jeg tør SLET ikke begynde at regne på antallet af kalorier, men jeg kan konstatere, at der ikke bliver plads til risalamande i 2019's energiregnskab. Til gengæld kan det da være, at klimaforandringerne bliver udsat en smule, for med al den energi (hjemtaget fra Sverige), så må det da være muligt at køre uden benzin i nogle uger (og bare komme frem ved hjælp af de nervøse rystelser fra benene, som naturligt opstår når bugspytkirtlen skal producere 5 gange så meget insulin som normalt.

Det kan ikke være sundt.

Til gengæld kan jeg love dig for, at du KUN får sunde GMO-grøntsager og næringsrige lunser af velhængt kød, når du abonnerer på Fearless Email Rampage (mit månedsbrev for frådende, rablende e-mail freaks).

Og det er ikke alt...

Du får også fri adgang til selve fearless, hvor du kan mæske dig i teleklasser, en eksklusiv Facebookgruppe, direkte mailsparring med yours unholy Spindlerman og bonusser der overgår dine vådeste drømme.

Og prisen?

20 fedtede rigsdaler om dagen (endda MED moms, så moms-bøddelen betaler de 4 kroner, og så kommer skatteslagteren endda og giver dig fradrag for resten.

Resultatet?

Det er, at du reelt kun skal undvære noget der ligner en flad tiger (10 kroner) om dagen for at få serveret de bedste perler og guldkorn, jeg kan mønstre fra mere end 33 års erfaring med markedsføring, heraf cirka halvdelen med online marketing og heraf cirka 10 år med e-mailmarkedsføring... Og tro mig, jeg har ikke bare siddet på numsen og klippe-klistret uvirksomme kampagner i min tid. Før finanskrisen havde jeg for eksempel 2 store kunder fra ejendoms- og byggebranchen i min lille forretning – kunder der hver især købte markedsføring for omkring 100.000 om måneden i en længere periode, og omsætningen alene fra disse kampagner var flere millioner om måneden.

Jeg kunne skrive i flere dage om de erfaringer JEG har.

Men meget vigtigere er jo...

DINE erfaringer.

Og retningen på DIN markedsføring.

Hvis du (ligesom jeg) tror, at mit månedsbrev »fearless email rampage« (og de mange tillægsgaver) kan give dig energi til den rejse, så åbner tilmeldingen om 21 dage.

Der vil kun være adgang i 10 dage, så du skal stå klar.

Og når de 10 dage er gået, vil det første månedsbrev ikke længere være tilgængeligt.

Måske kan det senere købes igen (til fuld pris, forstås).

Måske ikke.

Men sats ikke på det.

Sats i stedet på at tage en beslutning, imens tid er.

Og tag ejerskab af den, som i: Hvis du siger nej tak, så er det fordi du ikke er i tvivll, og ditto hvis du siger ja tak. Men hvis du stadig siger »måske« efter den 10. september, så er det muligvis bedre at afmelde dig mine daglige emails og komme videre med livet. Vi er jo ikke (kun) her for sjov og ballade. Vi er her for at tjene penge på underholdende emails.

Har jeg ret, eller har jeg ret?

Jeg har (som du ved) ALTID ret.

Næsten da.


(Du skal starte med at skrive dig op på min mailliste)

https://www.spindlerman.dk/

 

Morten Spindler

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.