En dobbelt-lektion, du ikke bør kimse ad...
Der er helt klart dage, hvor jeg nyder en ydmyg tilgang til livet.
Et eksempel...
Da jeg for mange år siden fik min bil (og subsidiært og min krop) torpederet af en bil, der i et stort kryds i Odense kørte over for rødt og forærede mig adskillige dage UDEN arbejde men MED det, som nogen kalder pinsler. Seks brækkede ribben og store blødninger i lungehulen – blod der skal suges ud med en manuel pumpe imens du sidder og »slapper af« på en iskold briks.
Den slags har det med at dæmpe kæp-høj-hed.
Men så igen – der er også dage, hvor det modsatte er tilfældet. Du ved, dage hvor der er mere run på testosteron og andre lignende kemiske substanser, som kroppen kan producere for at give dig det (vrang) billede, at din fødsel ikke var forgæves.
I går var en af dem.
Hør selv.
En af mine kunder (og kommende deltagere på kurset »lær at skrive og bygge en sælgende landing page« søndag den 25. august) gav mig en af den slags testimonials, der handler om gode forventninger. Hun har en god oplevelse af vores samarbejde, og hun udbrød spontant i min Facebook-gruppe (Fearless Email Warriors)...
= = =
Jeg glæder mig sådan (og ikke bare til at have børnefri) :-)
= = =
Det er da en meget god start, er det ikke?
Vi må se, om jeg kan spolere festen ved at gøre det så forbistret godt på kurset (eller er det en workshop?), at hun IKKE vil glæde sig til at komme hjem igen.
Anyway, her er en anden slags testimonial.
En der handler om effekten af at følge Spindlermans råd. Man kan kalde den »butterfly-effekten«, når en smuk sommerfugl lærer at baske med vingerne og resultatet få år efter er en helt ny tilværelse, hvor medvind på cykelstien er blevet til »orkan i overhalingsbanen«, hvis du ellers forstår, hvad jeg fabler om. Du kan læse Jonas fulde testimonial på Facebook, men her er esssensen:
= = =
Som en indfødt guide med sandaler og machete banede Morten vejen for mig, gennem junglen af muligheder, potentielt tidsspilde og overbevisningen om at åbningsrater er vigtige.
Med hård, men kærlig, hånd, fik mine email- og salgstekster endeløse mængder af håndkantsslag leveret indtil det kedelige og generiske var hugget af og kun det skarpe og interessante (salgs)budskab stod tilbage.
Jonas Napier
= = =
I dag har Jonas hundredevis af kunder, der løbende betaler ham penge for at være med i »Det mentale kontrolrum«. Om få dage skal han på en forretningsrejse til Sillicon Valley, hvor den står på møder med udenrigsministeriet og Venture Capital investorer.
Jeg bader mig gerne i den slags solstrålehistorier, men det allerfedeste ved det hele er, at det ikke er min fortjeneste.
Gandalf ville have sagt...
»All I did, was give you a little nudge out the door«.
Resten er kommet af hans egen utrættelige indsats igennem de første 2 år som læser af mit månnedsbrev og medlem af fearless (2015-2017) og i de næsten 2 år, der er gået siden.
Han er en »do'er«.
De fleste andre mennesker er det jeg kalder »feelers«. Du er naturligvis også en do'er, . Men de fleste andre sidder på hænderne og håber på, at mulighederne skal åbenbare sig – uden at gøre noget.
Imens vi venter på den 1. september (hvor jeg atter åbner dørene til mit månedsbrev (hvor du kan lære og gøre de samme principper, som jeg lærte Jonas og en masse dugfriske lektoiner) OG hvor du kan nyde frugterne af den medfølgende bonus – medlemsklubben fearless) – så kan du tage et kig på det, som Jonas har bygget op...
(Du skal starte med at skrive dig op på min mailliste)
Morten Spindler
⇢ Skriv dig op til Morten Spindlers (No-BS) Daglige emails og ⇣
FÅ 1 GAVE-NUMMER AF
Fearless Email Warriors
DK's eneste magasin om
e-mailmarketing
Det koster dig kun din e-mailadresse
Special-nummer om at køre en profitabel Black Friday-kampagne efter den model, jeg har brugt for mig selv og for kunder.
Du kan altid afmelde dig.
Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895
–
Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.