Et fy-ord af rang

Jeg har altid interesseret mig for, hvordan vi mennesker måler bebrebet succes...

Success har kun eksisteret som begreb i forholdsvis kort tid af menneskets historie, og det er en af de mest fluffy størrelser i vores sprog. Vi ved allesammen, hvad det, men der er så meget gummi ("eller stik" om du vil) i ordet, at det ind imellem kan være tæt på umuligt at fatte, hvad folk mener, når de bruger det.

Hvilket bringer os til en del af min pointe for i dag.

Succes er et af de ord, der (ihvertfald i copywriting) ofte vil bringe dig, well, alt andet end succes, for når du spreder gloser, der er så generiske omkring dig, bliver dit budskab mudret og for vildt for kedeligt.

Hør selv.

= = =

Få succes med e-mailmarkedsføring.

= = =

Du kan brede den lige så meget ud, som du orker – den vil stadig være generisk. Det hjælper (med andre ord) ikke at smække et »ligemeget om du er totalt nooob« bagefter, eller hvad du ellers kan finde på. Det bliver ved med at lyde generisk og kedeligt, lige indtil du gør som Spindlerman (an) befaler, nemlig at bytte ordet ud med noget andet og konstruere dit budskab på en måde, så det bliver konkret og ræv-hamrende interessant.

Et eksempel?

Skift ordet succes ud med penge.

= = =

Tjen penge med e-mailmarkedsføring.

= = =

Så begynder det at ligne noget.

Nu taler vi samme sprog.

Men der mangler selvfølgelig noget.

En faktor, som er altafgørende for, om dit publikum tager budskabet til sig (og nok så vigtigt: køber dine produkter).

Den faktor vil få hovedparten af min og kursisternes fokus, når vi mødes den 25. august til et kursus om at skrive og bygge en sælgende landing page (tilmelding er lukket).

Jeg bruger også mange kræfter på samme faktor i månedsbrevet (fearless email rampage), som bliver printet og sendt hjem til dig, første gang sammen med håndbogen for bat-shit-crazy-nørdede e-mailentusiaster (den hedder Enkyklopædietikon, men lad være med at prøve på at sige det højt, hvis du sidder sammen med kollegaer eller familie – vent til du har øvet det i smug).

Eller hov.

Jeg skriver så kækt »det bliver sendt hjem til dig«.

Månedsbrevet bliver naturligvis kun sendt til abonnenter.

Første nummer (som er mit 23. månedsbrev af slagsen, men jeg nulstiller tælleren fordi det er genfødt og har været til nummerolog, som man siger).

Det har fået et navn, der lissom passer bedre til dets »aura af energi«.

Fearless Email Rampage.

Det emmer af succes, gør det ikke?

Nej, det lugter mere af brændt gummi.

Uanset hvad, så kan du tegne dit abonnement om 16 dage.

I en indbakke nær dig.

Be there.


(Du skal starte med at skrive dig op på min mailliste)

https://www.spindlerman.dk/

 

Morten Spindler

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.