Det magnetiske købslink...

 

Kvinden virkede mistænksom, da hun tog telefonen.

Hun kendte naturligvis heller ikke mit nummer, men måden hun virkede afvisende lød mest som en forskræmt sjæl, der lige var blevet passet op i en mørk og ensom gyde. Jeg havde dog ingen skumle intentioner, men ville blot høre, om familien (som nu dvæler der, hvor vi engang boede til leje) havde modtaget en pakke fra Amazon, fordi jeg ved en fejl havde opgivet en gammel leveringsadresse da jeg bestilte 2 bøger over nettet.

Hun vidste ikke noget, men skulle lige snakke med sin mand om det.

Jeg kunne høre på hendes stemme, at det ville være glemt om 2 minutter, så jeg ringede igen nogle dage senere og fik fat i hendes mand.

Han virkede ligeledes som om han havde set en zombie igennem lurehullet i døren.

Da jeg spurgte til bøgerne sagde han blot:

= = =

Den pakke kørte jeg på containerpladsen for lang tid siden, for første gang jeg ringede til dig og sagde at vi havde nogle breve, sagde du jo, at jeg blot kunne smide dem ud.

= = =

Ja hurra, de breve jeg bad Laurits Løgrække om at smide ud, var reklamer.

Men en tung pakke leveret fra Amazon er jo så IKKE reklame.

Det er mig en kilde til evig undren, at nogen kan være så kolde i røven med andre mennesker – faktisk bilder jeg mig ind, at vi mennesker ikke rigtig ville have noget at være her for, hvis ikke det var for relationer til andre mennesker – men sådan er vi forskellige – jeg personligt ville have grebet knoglen igen, hvis jeg var ham og fik en pakke med bøger fra Amazon, som tydeligvis var til den tidligere lejer af det hus, som til at jeg boede i.

Et kort øjeblik overvejede jeg at ærgre mig.

Bøgerne havde kostet 500 kroner incl. fragt, og det var nogle bøger, som jeg havde set meget frem til at læse, da de – ifølge pålidelig kilde – indeholder guldkorn for en dedikeret e-mail copywriter.

Men så huskede jeg den vigtige lektion...

Der sker aldrig noget skidt.

Alt kan bruges til at fortælle historier, der sælger.

Og når jeg om kort tid genkøber de 2 bøger, så vil jeg være mindst dobbelt så motiveret til at læse dem og få (så meget desto mere) udbytte ud af dem... Jeg vil ganske enkelt nægte at lade den plovmand blive et tab. I stedet for at hænge med næbbet, så takker jeg mig selv for at være distræt ind imellem og Lars Tyndskid for at være så top-tosset at smide en pakke med 2 sprit-nye bøger ud, fordi en tidligere lejer engang bedyrede at han ikke gad hente et par reklamer. Njet – jeg kommer til at tjene meget mere end det lille tab på historien.

Og moralen i historien?

Der er 2, og de er naturligvis, at vi har en klar tendens til at græde mere over spildt mælk, end at glædes over livets lektioner – og at de fleste mennesker ikke vil indrømme, at de overhovedet ikke interesserer sig for gratis eller billig, men kun VIRKELIG værdsætter det, som de har betalt en stærk pris for. Det er også årsagen til at prisen også det sidste parameter, jeg gider at konkurrere på. Og derfor er mit månedsbrev for ambitiøse e-mailmarkedsførere da heller ikke billigt, hvis du ser isoleret på det.

599,-

Femhundrede og ni og halvfems kroner (ganske vist med moms, men alligevel).

Det er en slat penge.

Men HVIS du formaster dig til at abonnere, og subsidiært NÅR du læser månedsbrevet og GØR det du lærer, så vil du værdsætte din investering og i hemmelighed undre dig over, at jeg ikke sætter prisen op.

Men bare roligt.

Det er helt okay.

Jeg har det princip, at jeg helst vil over-levere.

Sådan lidt lissom hvis Amazon sendte dig 4 bøger, når du købte 2, og det bringer mig forøvrigt til en anden pointe... Når du abonnerer på Fearless Email Rampage, så vil du per osmose få en plads om det runde bord, nemlig en plads i den online-klub, hvor du har mulighed for at:

* Deltage i teleklasser (hvor jeg giver dig direkte sparring på dine emails, kampagner, landing pages etc).

* Være med i en eksklusiv Facebookgruppe (hvor golden nuggets ind imellem bliver delt).

* Få feedback i et lukket forum

* Sende mig mails og bede om tips (i begrænset omfang).

Om 13 dage åbner jeg for salget.

Jeg vil foreslå, at du allerede nu opbygger en liste over argumenter IMOD at købe abonnement, for jeg er kendt for at være temmelig insisterende og (vil nogen mene) ligefrem god til at overtale på en underspillet (og ifølge nogle læsere, en nærmest snigende) måde.

Øv dig på at sige nej.

Da, og kun da, vil der være balance i tingene fra den 1. september, hvor jeg viser dig det (i al beskedenhed) magnetiske købslink.

Tak for nu, og på genhør i morgen.


(Du skal starte med at skrive dig op på min mailliste)

https://spindlerman.dk/

 

Morten Spindler

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.