Bænkevarmerens eneste naturlige fjende.

Thor er en meget ivrig insektspotter, og i dag mødte han en bænkebider hos sin farmor... Det var dens mangel på held, for lille Thor (på 4,5 år) leger som regel så intenst med de små kræ, at de går lidt i stykker. Edderkoppen, som han forlod til fordel for bænkebideren var til gengæld heldig – medmindre han allerede havde smadret den i sit forsøg på at udvinde gift fra dens hugtænder med en lille pind. Den (giften) skulle bruges til at lave et serum.

(Kom ikke og sig, at Netflix-serier ødelægger fantasien.)

Men tilbage til bænkebideren.

Jeg har egentlig altid kaldt dem for bænkevarmere.

Jeg kan ikke helt fortælle dig hvorfor.

Måske er det fordi jeg synes, at det er mindre træls at blive varmet, end at blive blidt.

Anyway, det er som sagt ikke særlig sundt for insekter at blive fanget af vores søn, for han har ikke helt forstået, at størrelses- (og styrke-) forholdet imellem ham og insekterne svarer til den, der er imellem en elefant og en wombat.

Så de dør.

Måske er han i virkeligheden deres eneste naturlige fjende?

Jeg kan tage fejl, for jeg ved ikke så meget om dyr og planter og alt det der, der foregår omme i naturen. Jeg ved til gengæld noget om de dødbringende farlige monstre, der lurer i hjørner og sprækker af din e-mailliste.

De har en ting til fælles.

De er allesammen...

Imaginære.

Ikke desto mindre, så opfører folk sig med jævne mellemrum som bænkevarmere der bliver jagtet af en kæmpe (de ruller sig sammen og sutter på tommelfingeren)... Og hvornår gør de det, might you ask? Når jeg foreslår bare en af de mange kontroversielle tommelfingerregler, som jeg bruger for at klemme salg ud af lister med emails. Det er næsten en skam, for du bliver naturligvis ikke knust af en kæmpe, når du formaster dig til at være sælgende, vedholdende og konsistent i dine emails. Derfor har jeg lavet en håndbog til alle, der tegner abonnement på månedsbrevet Fearless Email Rampage (og dermed også får adgang til mit online univers, der er at betragte som en gratis bonus).

Håndbogen hedder Fearless Enkyklopædietikon.

Det er svært at sige, ja.

Og det er en af årsagerne til, at jeg har valgt navnet.

Det samme gælder mit månedsbrev.

Fearless Email Rampage.

På ingen måde mundret eller let for danskere at huske eller sige.

Men tilbage til håndbogen.

Her er et eksempel på blot eeeen af de mange tommelfingerregler, jeg konsekvent bruger i hele mit virke.

Men først en lille advarsel.

Det er hverken smart, ninja, fancy eller kompliceret.

Det er simpelt og grotesk enkelt, og hvis du ikke kan følge det uden at få sved på panden, så lyver du.

Her kommer skidtet:

= = =

Altid have et salgslink i dine emails.

= = =

Og ja, det gælder også den første email. Og nummer 2. Og nummer 3 (som naturligvis senest dukker op på dag 3 efter at folk har skrevet sig op til din liste).

Jeg kan næsten garantere dig, at du har set flere af mine tommelfingerregler før, og måske vrænget næse ad nogle af dem. Jeg kan HELT SIKKERT garantere dig, at du ikke kender ret mange andre end mig (og måske nogle Fearless Email Warriors) som efterlever dem alle.

Og jeg kan SÅ GODT OG VEL garantere dig, at du får mere salg end du har nu (med emails, forstås), hvis du tager blot en af dem til dig, og hvis du tager dem alle til dig, så er der guld og grønne skove for enden af regnbuen.

Medmindre selvfølgelig, at det ikke virker for dig.

Det ville undre mig.

Men når dagen er omme, så er det meste op til dig og din indsats.

Jeg puffer dig bare ud ad døren.

Her er linket, for dig der vil med.

https://www.mortenspindler.dk/purchase/88841-fearless


(Du skal starte med at skrive dig op på min mailliste)

https://www.spindlerman.dk/

 

Morten Spindler