Endnu en skør idé fra nørdet email copywriter

Her er mit nyeste påhit.

Det er ikke særlig crazy.

Og så alligevel.

Jeg har tænkt mig at indspille en lydbog KUN for min egen skyld. Og hvis det bliver en succes, så vil jeg gøre det igen og igen, men hvis det derimod bliver en publikumsfiasko..?

Ja, så sker det nok ikke igen.

Men chancerne for, at det bliver en succes er ret store, for jeg vælger en bog, som virkelig rammer mit publikum (mig selv) i mellemgulvet.

Jeg vælger bogen »Breakthrough Advertising« af Eugene M. Schwartz.

Den er lidt ældre end Yours Unholy.

Og den har så mange juveler, at det ville være guld værd at have den som lydbog.

Men den findes ikke til salg som lydbog.

Så jeg indspiller den selv.

Og hvorfor fortæller jeg dig det?

Hvorledes kunne dette være en lektion for gode læsere som dig selv?

Det må du nok spørge om.

Måske kan det inspirere dig til (proaktivt) at udfylde de huller, som findes i dit liv. Måske vil du bare købe bogen (søg efter Brian Kurtz og bogens titel). Eller måske noget tredie. Uanset hvad, så er Eugene Schwartz' mange dybe lektioner med til at berige mit eget liv – i bogstaveligste forstand. Og det vil jeg gerne dele med dig... Derfor udgiver jeg hver måned et magasin, der går under den noget neurotiske titel:

Fearless Email Rampage.

Detaljer om Fearless findes på linket herunder, hvor du også kan købe din egen personlige billet.

Men først skal vi lige dvæle kort ved en af Mister Swartz' mange lektioner...

Han var (mig bekendt) den første, der systematisk beskrev product awareness types – altså det fænomén, at du (for at kunne sælge noget) skal vide, hvor bevidste dine kunder er om at:

* De har et problem

* Det kan løses.

* Dit produkt kan løse det.

Før de er bevidste om alle 3 dele, så køber de de ikke noget af dig. 

Anyway, her er linket.

https://fearless.mortenspindler.dk/

 

(Du skal starte med at skrive dig op på min mailliste)

https://www.spindlerman.dk/

 

Morten Spindler