Skinger fan af en japansk knivkaster taler ud af boksen

Hver gang jeg besøger butikken Køkkenfreak i Svendborg, bliver jeg mere og mere fan af konceptet. Lækkert køkkengrej af høj kvalitet, som koster... hvis ikke spidsen af et samuraisværd, så ihvertfald knivblokken af et køkkenbord. Køkkenfreak er startet af min kusine (Line) og i dag driver hun butikken sammen med sin mand Martin, der ligesom Yours Unholy har en passion for japansk kampkunst og ditto knive. I butikken kan du således finde en sublim håndlavet kniv, der koster den svimlende sum af 4.500,- kroner, hvilket kan virke crazy, når du kan købe en nogenlunde fornuftig kniv på tilbud i Bilka til en 50'er.

Hvorfor skulle du så give 4.500,- for et mesterværk af en kniv?

Det kan faktisk være svært at forklare.

Selv har jeg intet problem med at betale en stærk pris for et produkt, hvis jeg VED at det vil bringe mig en masse godt, og når du først har prøvet at skære med den kniv, så bliver det aldrig det samme at skære med en middelmådig kniv igen.

Ja-ja.

Jeg ved godt, at det er et spørgsmål om temperament.

Nogle mennesker køber en Dacia uden ekstraudstyr og andre mennesker sparer op i årevis for at kunne købe en Audi med et navigationsanlæg til 20.000 kroner – og de betaler uden at blinke.

En lækker kniv er et værktøj, som du kan blive glad for hver eneste dag fremover, resten af dit liv.

Hvis vi sammenligner med bilens navigation til 20.000, så bruger de færreste mennesker sådan et dyr mere end 1-2 gange om måneden, og de skifter den typisk ud efter 3-4 år.

Regn selv ud, hvor dyrt det er pr. navigeret tur.

Men en kniv, som kan blive et superlækkert redskab, der måske motiverer dig til at lave sundere mad og ihvertfald giver dig fede oplevelser hver eneste dag, når du skærer grøntsager...

Den.

Må.

Ikke.

Koste.

Noget.

Eller sådan er det for nogle mennesker.

Det er sikkert de samme typer, som gerne vi lære at sælge med emails, men ikke vil bruge 20,- kroner om dagen på noget, der giver folk med investor-mindset kvantespring i salget... Kvantespring, der ikke kun er et resultat af den hardcore viden og guidance de andre får, men også i høj grad kommer FORDI investor-mindset-mennesker motiverer sig selv til at blive skarpere MED den investering de har gjort. De typer, som ikke vil det, er dem, der i stedet for at blive abonnenter på mit månedsbrev (fearless email RAMPAGE), hvilket ville kræve både handling og commitment... putter sig i skyggerne og downloader både gratis og betalte produkter, der ligger om samler støv på deres harddisk.

Om du er den ene eller den anden type, kære læser...

Om du har investor mindset (aka: du investerer tid, penge og kræfter i din mission).

Eller opportunity mindset (aka: du venter på at den rigtige mulighed skal komme på en hvid hest).

Kan jeg jo af gode grunde ikke lugte.

Men for dem, som ønsker at dyppe tæerne lidt, før de tager den endelige beslutning om at blive fearless email RAMPAGE-abonnenter, så har jeg lavet en LIGHT-udgave.

Et prøve-medlemsskab, om du vil.

Detaljer finder du her >

 

(Du skal starte med at skrive dig op på min mailliste)

https://www.spindlerman.dk/

 

Morten Spindler

 

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.