Mine mest værste fejl

Jeg ved ikke, om det bare er et mundhæld, eller om der virkelig er noget om snakken: Elektrikere har ikke ordentligt lys og bagere har ikke ordentligt brød i deres køkken. Men jeg ved, at jeg lige har fået et pinligt spørgsmål fra en ny læser...

Hvornår kommer min e-bog med emneliner?

Tsk.

Jeg spørger mine læsere, om de vil ramme mig med nogle begavede spørgsmål om e-mailmarketing, og i stedet bliver jeg gjort opmærksom på, jeg selv (e-mailnørden) har lavet graverende fejl i min email-salgs-tunnel.

En af mine sign-up-sider giver slet ikke den lovede e-bog.

Ikke særlig tjekket, master Spindlerman.

Det minder mig om en troldekommentar jeg fik på et fjæsbog-opslag, hvor en læser kårede mig til at være en uforståelig tågetaler og samtidig foreslog, at jeg hyrede en copywriter.

Ha.

Ja, så kan man lære det.

Men den der ler sidst, ler bedst, og en af verdens mest succesfulde e-mailmarkedsførere, Ryan Levesque taler ofte om et princip (som jeg bifalder et-hundrede-P)...

= = =

You don't have to get it perfect, you just have to get it going.

= = =

Og det besvarer ihvertfald et af de spørgsmål, jeg møder oftest fra e-mailmarkedsførere, nemlig: »Er det ikke vigtigt at undgå fejl«... Tjo, medmindre det forhindrer, at du kommer igang (eller videre). Og fejlsøgning indeholder kimen til at gå i stå, så derfor skal du ikke lede længe efter fejl i mine tekster og mine kampagner.

Hvis jeg skulle undgå enhver tænkelig fejl i mine kampagner, ville det koste bunker af salg.

I dag sender jeg emails til 3 forskellige brancher, og det er søndag. Uden emails, ingen salg. Uden fejl, ingen tid til familien.

Anyway.

Lad os ikke piske den tæve længere, som man siger.

Her nedenfor kan du hente min freebie, hvis du er en af dem, der aldrig fik det link tilsendt (og ja, jeg kunne segmentere, men så ville denne lektion jo ikke nå frem til alle, og jeg ville ikke nå frem til familien).

Jeg skal dog lige huske... ikke at glemme... at du kan vinde 1 times coaching med din (langt fra fejlfrie) vært, alle der sender mig spørgsmål om e-mailmarkedsføring, deltager. Det er IKKE en lodtrækning, men en diktatorisk udtrækning, hvor jeg koldt og kynisk vælger det spørgsmål, jeg bedst kan lide. Og jeg har allerede fået et par stykker, som faldt i min smag, så dyk ned i godteposen og lad mig høre dit spørgsmål.

Og husk.

Der er ingen dårlige spørgsmål, kun kedelige.

Jeg svarer helt sikkert alligevel.

Og det værste der kan ske, er at du ikke vinder.

Swipe 1001 emnelinier >

 

(Du skal starte med at skrive dig op på min mailliste)

https://www.spindlerman.dk/

 

Morten Spindler

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.