[7/10-2019] En vigtig dag for {{firstname}}..?

Der er en særlig grund til, at denne dag er vigtig for dig – det er nemlig dagen, hvor jeg minder dig om noget, der løber af stabelen den 29. november i år, og det er naturligvis…

= = =

Black Friday.

= = =

Og grunden til, at jeg minder dig om det?

Well, for ganske få år siden kendte jeg dårligt begrebet og hånede det nærmest en smule, men jeg er nødt til at erkende een ting… Over de sidste 2 år har jer erfaret, at Black Friday kan noget for dit salg, som ingen andre dage kan. Folk sidder klar med dankortet på en helt absurd velvillig måde, så jeg kunne ikke drømme om at lade den dag passere uden at udnytte skidtet til at få nogle hurtige kroner i kassen.

Og før det trækker op til rynke-vejr i din pande…

De 2 største (og første) black friday-kampagner, som jeg har været primus motor på, gav en omsætning på henholdsvis knap 700.000 kroner og cirka 2.000.000 kroner.

Kroner der, før black friday i henholdsvis 2017 og 2018, lå i kundernes lommer, men efter black friday lå i mine kunders lomme.

Og nej.

Det er ikke begrænset til bestemte brancher.

Jeg har set black friday give mersalg i snart sagt alle brancher.

Og heller nej.

Du behøver ikke at give en eller anden styg rabat på et produkt, som allerede sælger godt, der er mange måder at skære den på, så dine kunder føler, at de får mere for pengene DEN dag.

Og måder du kan give dem “rabat”, uden at andre kunder føler sig snydt.

Og ja, måder at give rabat på, som DU tjener MERE på, men din kunde får mere for pengene.

Så hvis du gerne vil smække en pretty penny i din (måske, måske ikke) slunkne sparegris, så vil jeg lige nævne for dig, at det næste nummer af mit månedsbrev fearless email RAMPAGE har black friday som tema. Og når jeg siger tema, så betyder det, at jeg giver dig håndgribelige tips (baseret på min egen hardcore erfaring fra brancher med masser af konkurrence).

Her kan jeg nævne et par indsigter i flæng…

* En særligt snedig måde at strukturere din kampagne, så du får dine mest ihærdige købere over på din black friday liste, og ikke mister så meget som en kunde, selvom du markedsfører skidtet agressivt og nådesløst.

* Hvordan du holder gryden i kog FØR black friday og bygger spændingen op, så salgene strømmer ind, så snart du trykker på kampagne-knappen.

* Den helt store nysgerrigheds-dræber, som (langt mere end) 9 ud af 10 forretninger begår i deres Black Friday-kampagner. Du kan undgå den så let som at klø dig i øret.

I de kommende dage vil jeg nævne flere.

Men den vigtigste er nok den her…

Hvis du har et produkt, som allerede sælger (og du ikke allerede har udtømt potentialet i din email-liste), så vil de tips, jeg giver dig, formentlig kunne sende flere knitrende jyske dollars i din fjællræven-rygsæk, end nogen andre aktiviteter, du kan foretage dig i de kommende 2 måneder.

Har jeg selv tænkt mig at bruge de samme tips?

You bet.

Men hvor stor en forskel vil de så gøre for dit salg?

Det er der kun een måde at finde ud af på…

Læs næste nummer af fearless email RAMPAGE (planmæssig trykning: 10. oktober 2019) og implementér mine tips med det samme.

Og hvis du ikke allerede er fearless warrior?

Så er linket her:

FEARLESS >

(Kun for læsere af mine daglige emails)

 

 

Morten Spindler

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.