Blondinetricket til at få opmærksomhed

20191016.jpg

Har du set, at benzinprisen stiger?

Sådan sagde den ene blondine til den anden, hvortil den anden svarede...

Det betyder ikke noget for mig, jeg tanker altid kun for 100 kroner.

Spøg og skræmsel til side, jeg tror dybest set ikke, at blondiner er så dumme som vitserne antyder. Århusianere er ihvertfald ikke så tossede som man sagde i 80'erne, for jeg har da fundet mig en, der let kan udfordre min intelligens, og lige nu holder hun mig beskæftiget dag og nat, hvor jeg eksperimenterer med et fornyet (email) marketing koncept...

Faktisk bruger jeg så meget tid og så mange kræfter på skidtet, at hvis det ikke virker...

Så er jeg en erfaring rigere.

Og selvom jeg har en god fornemmelse af det, så VED jeg ikke med sikkerhed, at det virker.

Det eneste, jeg ved er at selv små parametre kan påvirke salget radikalt, og her er tale om en meget omfattende ændring i konceptet... I stedet for at give folk en gratis yoga-prøvetime, så giver vi dem 3 mod at de betaler for 1. Det er tæt på nul, men bare det at betale noget (fremfor ingenting) giver efter min erfaring et større commitment og en højere konvertering bagefter. Men vi har aldrig prøvet præcis det koncept, som jeg ruller ud i disse timer, så spændende, det er det.

Virker det, vil du helt sikkert høre mere om det, især, hvis du abonnerer på mit magasin for ambitiøse emailmarkedsførere, fearless email rampage.

Du kan læse om det her (og købe plads den 1. november):

(Kun for læsere af mine daglige emails.)

 

 

Morten Spindler