Hvorfor jeg elsker trolde og deres afkom

20191019.jpg

I dag fik jeg endnu en vidunderlig kommentar på et fjæsbog-opslag (som iøvrigt giver ganske mange leads)... I opslaget fortæller jeg om, hvordan 10% af min liste købte Halfdan Timms bog om Facebook-annoncering (fra min kampagne), kort efter at jeg havde holdt pause fra daglige emails i 1,5 år... Og nej, min liste var ikke særlig stor på det tidspunkt, jeg havde ikke bygget på den i over 2 år, men jeg solgte alligevel for et 5-cifret beløb bøger om noget, der ganske vist er relevant for min liste, men måske ikke 1. prioritet for alle. Anyway, trolden var en ung og kæk knøs, der næppe ved, at hans kommentar formentlig vil give mig adskillige (måske endda dusinvis) flere læsere, sådan som tidligere troldekommentarer (uden undtagelse) har gjort det...

Her er hans bevingede ord.

= = =

Med et salg på én bog til en (formentlig mor eller far), har du opfyldt kriteriet om salg til 10% af din mailliste på 10 personer.

= = =

Heh.

Well, dybest set er der jo ikke noget at sige til, hvis folk har mistro til salgstekster, for der findes masser af tosser i branchen som praler af resultater, der ikke holder vand imens de optager sjælfie-videoer foran en lejet sportsvogn.

Det der kan undre mig, er at folk gider at lægge navn til kommentarer om andre menneskers forretning – som kun kan være gætværk.

Jeg mener.

Hvor seriøs er man lige, når man gør nar af andre i øst og vest (og så fra en kontorstol i sin mors kælder). Men jeg takker og bukker, for jeg har aldrig ikke profiteret fra troldekommentarer. Flere af de produkter, du vil kunne købe (med klækkelig rabat eller bonus) den 29. november vil handle om netop det at profitere fra trolde i stedet for at lade sig intimidere.

Du kan købe produkterne, når du er med på min særlige Black Friday Liste...

Kun for læsere af mine daglige emails >


 

Morten Spindler