Asocial køter from the dark age

20191021.jpg

Den sætning stod prentet på min halvt vågne halvt sovende hjernes indre væg til morgen, som et meget virkelighedstro hulemaleri fra en drøm jeg lige havde haft... Og ikke alene stod det meget klart og tydeligt som var det bøjet i neon, jeg vidste også med sikkerhed, at drømmen havde efterladt denne sætning, fordi den skulle bruges som et emne til en email.

Jeg rakte hurtigt ud efter min mobilos, for jeg ved, at den slags MEGET KLARE SYN, har det med at forsvinde hurtigt - ofte få sekunder efter, at jeg var sikker på, at det ikke ville blive glemt fordi det var så bemærkelsesværdig en idé...

Lige indtil en ny idé tager over og kortslutter bevidstheden.

Men denne gang nåede jeg at skrive idéen ind i min evernote-notesbog med den opfindsomme titel:

= = =

Spindlerman e-mail idéer

= = =

Ja, jeg ved det.

Lidt crazy, men jeg tror på, at den kreative titel på notesbogen er med til at give mig nye idéer.

Heh.

Anyway, her er pointen.

Jeg huskede den finurlige emnelinie, som blev efterladt til mig fra drømmeland, men jeg kan ikke rigtigt huske hvad email'en skulle handle om. Det foresvæver mig, at asociationen var noget med Black Friday, men det er da lidt tyndbenet, er det ikke..? Dark age / Black friday.

Men det minder mig om noget, at folk ofte spørger mig, om det ikke er svært at få idéer, når der skal skrives nye emails hver eneste dag, og til det kan jeg svare et meget klart og entydigt:

Nej.

Det er omvendt.

Jo oftere du skriver og jo mere du vænner din hjerne til at finde emner, arbejde med dem, dyrke dem og associere dem til dine produkter... Jo lettere bliver det.

Det er en skill, der kan udvikles.

Og hey.

Jeg har dedikeret en stor del af min vågne tid til at udvikle værktøjer, som fremmer den evne, fordi den bringer brød under mit smør og æg under mit salt – og fordi det er skæppeskønt og skidesjovt. Derfor udgiver jeg hver måned et fysisk printet magasin med det primære formål at inspirere dig til at opfinde profitable kampgagner og skrevet engagerende emails.

Det kan du abonnere på fra 1. november.

Og den 29. november...

(Ja, på Black Friday)

...der sælger jeg en række produkter på tilbud (med samme formål).

Her er et af dem:

1 bog på ikke mindre end 420 sider, trykket, indbundet og sendt til din postkasse.

Og indholdet?

Alle de 22 månedsbreve, jeg skrev om e-mailmarketing fra 2015-2017, og selvom der er gået et par år, så bygger det meste af det jeg skriver om på principper (altså ikke de nyeste ninja-tricks, som uddør på få måneder, når alle begynder at bruge dem, men salgspsykologi og idéer, som aldrig dør).

Jeg havde i alt 125 abonnenter, on off, som betalte 495,- + moms om måneden for at få dem, men der findes kun en håndfuld på vel 20-30 personer, som var med hele vejen igennem – og har købt alle numre.

Nu kan du købe dem i eet mastodont-værk.

Prisen?

Well, 22 numre á 495,- + moms, svarer til en reelt handlet værdi på...

13.612,50 incl. moms

Men bare rolig.

Prisen bliver en helt anden.

Folk fik trods alt også andet som medlem af fearless, og det er jo en særlig dag.

Anyway, tilmeld dig black-friday-listen her, hvis du ikke allerede har gjort det:

(Kun for læsere af mine daglige emails > )


 

Morten Spindler