FYI-måske det her ville virke for dig,.?

20191109

Jeg fik en super fed idé til at EKSPLODERE din åbningsrate...

Sådan VIRKELIG fed. Den kokm til mig fra en god ven for nylig, og han har sin egen webshop med outdoor udstyr, og er en meget aktiv herre – jeg køber altid ved ham, hvis jeg skal bruge noget, han har i sin biks.

Anyway, idéen var at skrive en helt bestemt type email med en bestemt type emnelinie, jeg kalder for DUKE-NUKEM (efter et shoot-them-up computerspil af samme navn).

Hvorfor?

Fordi den svarer lidt til at smide en håndgranat ind i haven hos naboen, aka:

-> Du skal nok få dine læseres opmærksomhed.

MEN...

Her er problemet.

Du skal ikke gøre som min ven fordi

= = =

du får sikkert godt med salg på den (det fik han)...

MEN DU RISIKERER AT FÅ 5 GANGE SÅ MANGE AFMELDINGER SOM NORMALT... (det fik han).

– og ikke afmeldinger af den gode slags.

= = =

– men afmeldinger der kommer fordi du risikerer at SELV TROFASTE læsere og kunder opfatter det som »KLIK-BÆJT«, når du ikke indleder din email på den rigtige måde.

Og nu skal du høre...

I mit kommende månedsbrev analyserer jeg denne email og lærer dig, hvordan DU kan skære den for at undgå de dårlige afmeldinger SAMT at skrue endnu flere salg ud af den.

Og hvornår du bør (og ikke bør) sende den (det er vigtigere end du tror).

November-udgaven på de vanlige 16 sider var ellers klar til tryk, men denne her lektion var så oplagt, at jeg udvider med 4 sider, så du kan bruge den til at eksplodere julesalget den dag – med en email, der tager 5-10 minutter at skrive. -- detaljer om månedsbrevet på linket herunder.

You're welcome.

FEARLESS >

(Kun for læsere af mine daglige emails > )


 

Morten Spindler

 

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.