Een god grund til at skrive kedelige emails (not really)

20191114.jpg

En af mine læsere (som jeg også får emails fra, da jeg handler i hans webshop) sked en mail i dag, der var over middel på den vigtigste faktor i e-mailmarkedsføring.

Infotainment.

Jeg skrev og roste ham, for det synes jeg man skal hvis man kan.

Han skrev tilbage, at han også havde tænkt på, hvor stort et udslag den email ville give på »Master Spindler radaren«. (For god ordens skyld.. det var HAM, der kaldte MIG Master, jeg giver ikke mig selv den slags navne. Trods alt). Ydermere skrev han, at nu måtte vi jo se, hvor meget salg der kom fra den email, men her vil jeg sætte en lille kæp i hulet...

Pas på med at måle for meget på salget i den enkelte email.

Mange faktorer kan påvirke om folk lige køber i DEN email.

Men når du kan skrive på en måde, så folk får lyst til at åbne den næste email, så har du opnået noget, der er meget vigtigere end salget i een eneste email. Det er iøvrigt en af de ting du kommer til at arbejde fokuseret på, når du tegner abonnement på måt månedsbrev (og får de andre fordele fra fællesskabet med – såsom teleklasser, forum, Facebookgruppe og direkte mailsparring med yours unholy).

Du lærer at skrive emails, som skiller sig ud fra mængden.

Ikke at det nødvendigvis er særlig svært, hvis jeg må omskrive et af Allan Olsens omkvæd en smule, så er det i høj grad sådan, at:

= = =

Folk står og nynner på et trist refræn, til de glemmer at synke deres spyt.

= = =

Og med folk mener jeg: Langt de fleste e-mailmarkedsførere, og det er vist ikke for meget sagt, at de færreste af dem har fantasi til at skrive noget, som kan løfte et øjenbryn på en god dag. (Se bare din egen indbakke, hvis du skulle tvivle).

Og som sagt - det er ikke særlig svært at skille sig ud.

Problemet er ofte, at komme igang med at skrive engagerende emails, selvom det naturligvis er noget, der kræver øvelse.

Men det kan der gøres noget ved, og for dig, der godt vil stå på mine skuldre i kulden, så er der nu permanent åbent for adgang til fearless – det eneste deadline-agtige er, at du skal købe før den 10. i måneden, ellers må du vente til næste måned med dit første månedsbrev.

Næste månedsbrev udkommer 10. december.

fearless email rampage

(Kun for læsere af mine daglige emails > )


 

Morten Spindler


 

 

Photo by Michelle Phillips on Unsplash