Se, hvordan jeg bruger storytelling

Advarsel: Dette er en salgspitch

Noget af det, der har inspireret mig mest, er at studere, hvordan andre bruger storytelling.

I mit næste månedsbrev giver jeg dig mulighed for at studere, hvordan jeg tager en email og trans-mo-glyffer den fra forholdsvis kedelig produktinfo til medrivende storytelling og samtidig gør burdskabet meget mere troværdigt.

Det kan betyde forskellen imellem fiasko og succes.

Eller imellem nul salg og meget.

En af mine frygtløse krigere (hun har ALLE de 25 betalte månedsbreve, jeg har udgivet) fik for nylig feedback på en email, og i stedet for at lave en længere forklar-mig-røv-beretning, gav jeg hende bare en bedre version af emailen. Hendes oprindelige tekst var med, næsten uforandret.

Forskellen var, at jeg havde bygget en storytelling ind i midten.

Jeg havde... skrevet teksten LÆNGERE, og alligevel gjort MERE sansynligt, at den blev læst til ende og købt fra.

Hvis du ikke gør andet end at studere det eksempel og tage det til dig, kan du formentlig tjene månedens abonnement hjem på få emails til din egen liste (forudsat at du har et produkt og en liste, der har behov for dit produkt).

Problemet er bare...

At der er mange andre lektioner i månedsbrevet, så du kommer nok til at affinde dig med et meget højere Return on Investment.

So...

Where to begin?

Where to get in?

Why here, me luw...

Fearless

(Kun for læsere af mine daglige emails > )


Morten Spindler

 

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.