Selv en 522 km email starter med en rejse...

Lørdag rejser jeg lige lukt (og langt) ned i Tyskernes grumme land for at drøfte emails med en af de allerførste som hoppede med i min organiserede emailbande ved navn: Fearless (og hun er stadig aktiv derinde, fordi hun har det jeg kalder »investor mindset«).

Det bliver en rejse, der med garanti bringer nogle interessante indsigter, både til emails og månedsbreve.

Månedsbrevet er den vigtigste søjle i mit univers for ambitiøse e-mailmarkedsførere…

16-20 siders læring sendt til din fysiske postkasse hver eneste måned.

Ikke som PDF.

Ikke som video.

Men som sort/hvid print på ganske almindeligt papir, der ikke forsvinder i mængden på din harddisk, men ligger lige der, hvor du VED, at du får læst det…

Og hvordan ved jeg, at du lægger det der?

Det ved jeg fordi du betaler en stærk pris for det, og det er lig med commitment.

Anyway, i Tyskland skal vi lægge skumle planer for at overtage verdensherredømmet i en niche der lever i en branche, hvor min kunde (og nu samarbejdspartner) allerede er godt funderet – jeg fortæller ikke hvilken, men jeg kan godt fortælle dig, hvordan vi har tænkt os at gøre… Først undersøger vi markedet grundigt med deep dive surveys og snedigt udtænkte click bait Facebook ads, der kun har til formål at vise os, om vi er på rette spor med kommunikationen til målgruppen – og samtidig vil den (kun med 100% sikkerhed) suge værdifulde insider-informationer ud af målgruppen…

Målet?

At vores copy (salgstekster) kommer til at ramme modtageren i mellemgulvet og føles som om de var håndskrevet til hende af den eller de få person(er) som kender hendes bedst bevarede hemmeligheder.

Og når vi har den 'intel', kører vi naturligvis ondsindede mail-kampagner for at at suge penge ud af de stakkels ofre… Aj, det kom forkert ud. Idéen er naturligvis at tjene masser af kongens mønt, men heldigvis ved at hjælpe folk med de problemer, som de slås med, så det bliver en god oplevelse både her og der og allevegne.

Du har hørt det omtalt som win-win.

Jeg kan dog ikke li’ udtrykket mere, efter det blev main stream.

Men det passer vel fint, skulle jeg mene.

Jeg mener det også oprigtigt, når jeg påstår, at dit liv som emailmarkedsfører bliver sjovere, når du er med i mit univers, læser mit månedsbrev og IM-PLE-MEN-TE-RER skidtet.

Du kan se detaljer her:

fearless

(Kun for læsere af mine daglige emails > )


Morten Spindler

 

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.