Min spådom for e-mailmarketing i 2020

Det bliver ikke lettere at være e-mailmarkedsfører i 2020.

Google finder sikkert på flere tiltag, der gør det sværere at slippe uden om promotions og spammapper.

Og lur mig om ikke Apple også kunne finde på at gøre livet mindre surt for email modtagere og dermed mere surt for os, der sender dem… De har for eksempel allerede tvunget et »afmeld«-link ind i starten af kommercielle emails, når du læser dem på mobil. Apple finder selv afmeldelinket i dinn email og laver en kopi af linket helt oppe i starten af din email indtil du enten

1/ afviser at afmelde (ved at trykke i et næsten usynligt kryds), eller
2/ afmelder.

Det er nogle gange surt at hedde Kurt.

Og så alligevel.

For hvis du skriver til læsere, der virkelig er interesseret i det du sælger, og gør det på den rigtige måde, så vil de lede efter dine emails, som en teen, der ikke kan finde sin mobil. Jeg ved det, for jeg har selv meget få, som har den status i min indbakke, og ja – jeg ved, at der er læsere som har det sådan med mine emails.

Det er ikke raketvidenskab.

Det kræver mest af alt rutine og commitment, og så selvfølgelig lidt viden om dit publikum og hvad de drømmer om – mareridt eller søde drømme, det er sådan set lige meget. Dit produkt kan bringe dem til den søde drøm eller fjerne mareridtet – og din opgave er, at demonstrere det med overbevisning.

Når 21 yogi’er køber plads på min kvindes yogauddannelse til en pris, der ligger på over 30k, så er det ikke smart tricks, triggers og tripwire tilbud, men et langt og sejt træk, hvor e-mailmarkedsføring er den vigtigste salgskanal (for ikke at sige den eneste), men det ville ikke være noget værd, hvis ikke lige det var for hendes mission om at være den bedste i sin branche.

Den del (med at blive den bedste i din branche) kan jeg ikke hjælpe dig med.

Men alt det andet...

Det arbejder vi med i fearless (se linket herunder).

Og når du gør det godt, og lægger et stort commitment, så kan det 2020 også blive en hel del sjovere end forventet.

Det er min spådom.

Skal du med?

FEARLESS

(Kun for læsere af mine daglige emails > )


Morten Spindler

 

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.