Hvorfor jeg elsker parkeringsbøder (!!)

Jeg havde en gang en kunde, der stort set altid brokkede sig over parkeringsvagter – eller også husker jeg bare mere tydeligt de møder, hvor han gjorde det, men han var ihvertfald meget passioneret i sit had til dem, og sidste gang jeg talte med ham, havde han lige fået en bøde.

Jeg ser meget anderledes på det.

Når jeg har fået en parkeringsbøde eller en fartbøde, er det fordi jeg ikke har været opmærksom nok i trafikken.

Skulle jeg virkelig *hade* de mennesker, som tjener samfundet ved at holde øje med om vi passer på hinanden i trafikken?

Jeg mener...

Hvis jeg ikke engang er i stand til at være opmærksom når jeg parkerer bilen, hvor sikker er jeg så ude i trafikken, hvor der hele tiden kan opstå uventede og farlige situationer?

Måske er det vokset lidt i mig med alderen, at der aldrig sker noget skidt for en e-mailmarkedsfører, fordi for det første, så kan du altid skrive en mail (eller flere) og tjene penge på de dramaer, som – uundgåeligt – vil opstå i et helt almindeligt menneskeliv, og så er det gratis lektioner... Når du får et rap over fingrene (uden at komme alvorligt til skade), så har du lige fået en lektion om noget, der kan spare dig for ærgelser og mange flere penge.

Jeg ved da godt, at det er lettere at give parkeringsvagten skylden.

Og måske kan det dulme at udtrykke sin frustration over, at de overhovedet findes.

Men når dagen er omme...

Så ER vi selv herre over vores handlinger, og ALT *uretfærdigt*, der sker for dig (selv gule sedler i vinduesviskeren) er din egen skyld.

Sådan er det bare.

Og det er gode nyheder.

For når du kan beslutte dig for at være for doven til at undgå parkeringsbøder, så kan du også beslutte dig for at være for flittig til at tage med Netflix-bussen i stedet for at studere copywriting og/eller e-mailmarkedsføring. Du kan også beslutte dig for at mugge over, at Facebookannoncering er svært og dyrt og bøvlet og uoverskueligt, og at de første 1000 kroner (eller mere) i en kampagne bare går med, at Facebooks algoritmer skal lære dine annoncer og din målgruppe at kende.

Eller du kan købe dig til knowhow...

Hvis du ejer Halfdan Timms bog om emnet, så er jeg nysgerrig for, hvor mange gange du har læst den.

Hvis du ikke ejer den?

Så er du enten på vej til at købe den – ELLER pip-kuk-gak-huddelihut-kanariefugl-på-stereoider-tosset i hovedet.

Eller, det kan selvfølgelig også være, at du bare slet ikke arbejder med Facebook-annoncering, in which case this'a here liank ain't gonna appeal to you none...


Morten Spindler

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.