Verdens måske mest trælse emnelinie

Kender du det?

Der er nogle emnelinier som bare irriterer din blindtarm, og det er ikke på den gode måde. Endnu værre er det, når hver tredie e-mailmarkedsfører, du kender, bruger den samme emneline, som om nogen havde lavet en liste af emnelinier, de kunne kopiere fra, når de ikke selv orkede at finde på noget originalt at skrive.

Og lige præcis »kender du det?«... er sådan en træls emnelinie.

For det første ER den på en liste over »copy/paste-emnelinier« fra en eller anden GRU-ru, og dermed er den så tyndslidt, at det næsten gør ondt – OG derfor på min »så-lad-da-være-liste«.

For det fjerde er den ikke ret god.

Why?

Fordi den implicit bærer den der lidt passivt agressive antagelse, at læseren ikke behøver andet end »kender du det« for at blive nysgerrig.

Det kan selvfølgelig også være at jeg er farvet af min aversion imod (dovent) at kopiere tekster uden at tilføre dem noget personligt eller kreativt.

Og det KAN sikkert godt virke.

Men jeg ville ikke engang være interesseret i at undersøge det, for her står min faglige stolthed altså på spil.

Jeg skriver selv mine tekster.

Og noget helt andet er så, at det i bund og grund er lige så let at skrive selv som at kopiere – og een ting kan der næppe være nogen tvivl om.

Du vil til enhver tid fremstå (og VÆRE) mere autentisk (og dermed troværdig), når du skriver dine egne tekster.

Over de sidste 10 års penge har jeg skrevet og udsendt noget der ligner firetusinde kommercielle emails (ja, 4.000) til titusindevis af læsere på snesevis af lister i dusinvis af brancher (plus det løse)...

Du kan let finde folk med større lister, men næppe mange, der har skrevet så meget.

Og jeg kunne ikke drømme om at kopiere emails eller emnelinier – eller at opfordre andre til at gøre det samme.

I stedet bruger jeg en del af min tid på at...

I-N-S-P-I-R-E-R-E

...email-nørder som dig, og lære dig, hvordan du kan gøre emails til en lukrativ salgskanal.

Du får ingen færdige planer, skabeloner og »one-size-fits-all« templates.

Og hvis DET er din *ting*, så skal du holde dig langt væk fra mit univers, for jeg vil bruge al min energi på at lære dig en ting, som de fleste synes er træls.

At tænke selv.

Og frygte mindre.

Hvis det kunne være dig, så skal du herind:

FEARLESS >

 

 (Kun for læsere af mine daglige emails >)

 

 

 

Morten Spindler

 

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.