Anti-inflammatoriske emails min bare...

Så, en god bekendt har lige været på kur her i januar – ikke slankekur, nej-voreherre-til-hest, det har vedkommende ikke brug for... men derimod en anti-inflammatorisk kur, med det formål at forhindre forkølelse og influenza.

Resultatet af kuren?

Det er svært at sige, men personen har været sygemeldt det meste af januar.

;-)

Jeg er ikke ekspert i den slags, men så vidt jeg forstår (på dem der er) – så er inflammation GODT (ikke skidt), for det er kroppens eget værn imod forskellige dårligdomme, men som sagt ligger ligger det udenfor mine kompetencer at dykke ned i – min kvinde ved lidt mere om det i kraft af et par sundhedsfaglige uddannelser. Ifølge pålidelig kilde vil inflammation kun i ganske ekstreme tilfælde (hvor det går amok) være noget, man bekæmper med medicin.

Ellers skal man lade det være.

Hvilket bringer os til den der kost… (altså mad).

Mad indeholder energi og byggesten til kroppen.

Men mad er (igen, som jeg forstår det) IKKE medicin.

Så vedkommende spiste altså IKKE-medicin mod en IKKE-sygdom.

Og så blev hun syg.

Hun blev næppe syg fordi hun spiste den kost, men kosten havde (ganske som videnskaben forudsiger) ikke den fjerneste indflydelse på om hun blev syg eller ej.

Nuvel…

Jeg kan jo tage fejl og samtidig have u-ret, men det er slet ikke pointen her.

Historien mindede mig bare om, hvor mange kræfter jeg ser folk bruge på at købe quick-fix-pseudo-medicin til at gøre deres emails mere sægsede eller deres call-to-action mere saftigt, imens de i 8 ud af 10 tilfælde slet ikke adresserer det virkelige problem. Som Stephen Covey beskriver det i 7 gode vaner, så basker de løs med øksen på træets løv i stedet for at hugge på stammen.

* Måske split-tester de emnelinier i stedet for bare at skrive mere intererssante emails.

* Eller de opfinder måder at gen-sende deres emails, så de kan TVINGE alle på listen til at læse den email, de allerede har skrevet, for det kan ikke passe, at kun 30% gider at læse den (jo, det kan)… i stedet for bare at skrive en email mere og fortælle en ny historie fra en ny vinkel.

* Det kan også være, at de leder efter metoder til at få FÆRRE afmeldinger, selvom det bare gør deres mails kedelige, så læserne ender med at blive MENTALE afmeldere.

And the list goes on.

Og her kommer vi så til MIN pointe.

Hvis du vil have sparring på din egen markedsføring med emails, så kan du finde BUNKER af kloge hoveder på fjæsen, der velvilligt disker op med deres uafprøvede teorier om dette og hint (for eksempel om, hvor tit du bør udsende emails – udelukkende baseret på deres egne inflammerede følelser).

Og hvis du tænder på den slags feedback…

Så halleluja lord.

Men vil du hellere have en fornuftbaseret og kritisk vurdering fra en, der har studeret håndværket i mange år…

= = =

vi kunne jo kalde det en DIAGNOSE

= = =

…af det der gerne skulle sende så mange knitrende sedler i din kasse, som overhovedet muligt (nemlig din e-mailmarkedsføring).

Så kan jeg formentlig hjælpe dig, og jeg vil give dig 15 minutter gratis.

Det lyder ikke af meget, men vi kan nå mere end du tror, og jeg vil godt vædde en negerbolle med kokus på, at du ikke bliver skuffet.

Jeg vil faktisk – meget imod mine principper – gå så vidt som til at give dig pengene tilbage – hvis du ikke er tilfreds.

Alle NUL kroner.

Spil din chance her:

(Kun for læsere af mine daglige emails >)

 

 

Morten Spindler

 

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.