TEST: Er du en af de 2 slags kunder, jeg kan hjælpe?
I dag skal vi ikke dykke ret dybt, men derimod snakke forretning lige fra starten.
Så hvad er jeg ude på?
At finde ud af, om du og jeg er et match.
Her er testen, der vil vise det...
= = =
1)
Har du et produkt, der sælger – og føler, at du nok kunne sælge mere, hvis du brugte emailmarkedsføring mere proaktivt?
Så er DU ert match.
(Læg mærke til, at jeg ikke sagde VI – den del kommer vi til. Lige nu snakker vi kun om dig.)
Sådan startede Jørgen Melchiorsen fra Akademiet i fearless. Det samme gjorde Rasmus Lindgreen fra We Do Run. Og Anna Bogdanova fra... Anna Bogdanova. Alle 3 har – på hver sin måde og i hver sit tempo – implementeret mine tips og forbedret forretningen betragteligt.
= = =
2)
Du KAN også være et match, hvis du har en stærk produktidé, som du endnu ikke har søsat.
Sådan startede psykolog Ditte Munch-Andersen, Jonas Napier fra Det Mentale Kontrolrum og Ida Hjorth fra BrainBlend.
Og alle 3 har knald-hamrende-gode forretninger, og tilskriver en del af deres succes til min coaching...
= = =
Men her er problemet...
Det er ikke nok, at DU opfylder betingelserne.
Du og jeg skal også klikke, jeg gider for eksempel ikke at have dig med, hvis du er mismatcher.
Har du fulgt mig længe, så ved du formentlig, hvad jeg mener med det ord.
MISMATCHER.
Men lad mig forklare for alle tilfældes skyld: Hvis det er DIG, som på grundejerforeningens generalforsamling foreslår, at man skal lave regler for, hvornår der er ro på den bette villavej, hvor du bor... Så er du i højrisiko-gruppen. Hvis du klager over at dit værksted på en 3.785,- kroners regning for et service-eftersyn har faktureret 19 kroner for sprinklervæske, så ER du mismatcher.
Anyway, jeg ved ikke, om du fanger budskabet.
Når du er med i mit univers, så kan jeg vise dig hen til truget med gyldne korn, men hvis du også vil have mig til at tygge dem for dig før du sluger, så er vi IKKE et match – og hvis du tror, at DET er et tænkt scenarie, så tro om igen, for det har jeg oplevet ofte, og har efterhånden en meget fin næse for den slags mismatcher-kunder, der hutigt ryger ud igen.
Som kriger i min frygtløse klan skal du smide en ærlig indsats efter at flytte dig.
Gør du det, så KAN der være en spand guld for enden af regnbuen.
Og jeg vil gerne hjælpe dig med at finde den.
Deadline for at få marts-udgaven af mit månedsbrev er søndag.
Efter det, er der lukket for det varme vand.
Så think you da lige a little about, om det kunne være noget for dig, ikke osse?
Detaljer og tilmelding her:¨
FEARLESS >
(Kun for læsere af mine daglige emails.)
Morten Spindler
⇢ Skriv dig op til Morten Spindlers (No-BS) Daglige emails og ⇣
FÅ 1 GAVE-NUMMER AF
Fearless Email Warriors
DK's eneste magasin om
e-mailmarketing
Det koster dig kun din e-mailadresse
Special-nummer om at køre en profitabel Black Friday-kampagne efter den model, jeg har brugt for mig selv og for kunder.
Du kan altid afmelde dig.
Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895
–
Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.