Bøhmailen kommer

Der er 3 former for frygt, når vi taler om Corona. Frygten for at blive syg af selve sygdommen, frygten for at blive sindssyg af at høre om det og så selvfølgelig frygten for at blive sindssyg af at høre om at folk er ved at blive sindssyge af at høre om det.

Jeg hører klart til kategori 3.

Men omvendt...

Alle dem, der er lidt bange for at bruge frygt som trigger i kommercielle emails, de har forhåbentlig fået sig en lektion, for det er svært at matche den opmærksomhed, som en god og bakteriemættet portion frygt giver, når du doserer den rigtigt – og i en god (for)tjeneste.

Et eksempel på en god tjeneste?

At lære dig om triggers, der kan give salg i din butik, så DU kan forsørge din familie er vel ikke værst, når vi taler om gode sager...

En anden lektion, du kan tage til dig, hvis du vil...

Der findes en bog, som lærer dig at være kølig-kaj, når medier og politikere går bok-amok i frygt-rus, og den hedder:

= = =

Farligt – hvordan de fodrer din frygt, og hvorfor du æder den

= = =

Jeg plejer ikke at promovere andres produkter så direkte, men der er faktisk masser af henkogte marketing-lektioner i bogen, hvis du kan læse lidt imellem linierne, og uanset hvad, så skader det ikke at læse lidt videnskab om al den ubegrundede og overdrevne frygt, som konstant bliver spredt, godt hjulpet på vej af kræfter i medier, kultur og vores amygdala.

De spredes tit, og ind imellem bliver de til mentale pandemier, som gør at alle snakker om det.

For a little while.

Anyway, jeg er ikke ude efter dem, der maner til forsigtighed. Jeg vasker selv mine hænder og nyser ind i ærmet (jeg kan dog ikke lade være med at sige Corona i stedet for atju, når jeg gør det, men lad nu det ligge).

Lad os alle være varsomme og beredte.

Og lad os lære noget om, hvordan vi kan bruge frygt til at manipulere folk til at gøre gode ting.

* For eksempel at tage toget i stedet for flyveren.

* Og at plante flere træer.

* Og kjøwe en Ellert næste gang, for JO, det ER bedre for miljøet, selvom benzin-elskere krampagtigt holder fast i vrangbilledet fra en allerede forældet tysk rapport, der med lidt ond vilje så ud til at sige... noget andet.

* Og så selvfølgelig påvirke dem til at købe noget i din butik, som faktisk forbedrer deres liv.

Lige nu arbejder jeg for eksempel på at sælge et kursus, som skal hjælpe folk af med en helt speciel form for cravings, og tror du, at jeg har moralske skrupler ved at bruge frygt eller skam som trigger..? Not one bit. Anyway, spyt til side... åh, undskyld, jeg mener selvfølgelig spøg til side... for nu skal vi snakke om noget helt andet.

Hvis du vil lære email copywriting af yours unholy, så kan du komme med i mit univers for frygtløse e-mailmarkedsførere... Og bare rolig, det er ikke farligt, når du blot er varlig.

Du risikerer at øge dit salg.

Eller at få gang i det.

Men hvis du tror, at det kommer 'over night', så skal du gå til andre kilder, som kan nappe din forstand, dine penge OG sende dig ind i ...down-load-en-masse-kurser-og-lad-dem-ligge-der-på-harddisken-og-samle-støv... universet.

Alle andre, kan få deres e-mail-eleksir her:

FEARLESS >

(Kun for læsere af mine daglige emails.)

 

 

Morten Spindler

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.