Sådan får du 10 gange så meget ud af dine bøger

Et af de bedste tips, jeg nogensinde har fået, er det her...

= = =

Læs hellere 10 lærebøger 10 gange end 100 lærebøger 1 gang.

= = =

Jeg har egentlig aldrig tænkt så meget over det selv, for jeg køber de fleste bøger som lydbøer og hører dem mindst 10 gange, men for eksempel Halfdan Timms bog om Fjæsbogsannoncering... den har jeg læst 10 gange.

Pointen er, at når du læser en god lærebog første gang, så får du kun lige skrabet overfladen. I løbet af de næste 8-9 gennemlæsninger, får du det hele prentet fast på lystavlen og begynder at få idéer relateret til læringen, som du slet ikke kunne få, da du kun havde læst den 1 gang, ikke mindst fordi du simpelthen bruger længere tid med stoffet, og derfor oplever en masse ting undervejs, som du kan bruge det til.

Giver det mening?

Her til aften skrev en god ven og Fearless-medlem og spurgte om forslag til bøger, og da var mit råd i sandhed...

Læs en du allerede har.

Igen.

Thi da skal din klogskab vokse og dit brød blive belagt med smør.

Ikke mindst fordi han også har en del af mine månedsbreve fra gyldne tider liggende.

Men egentlig er det lige meget.

Find en god lærebog, du HAR læst.

Og læs den igen.

Ja, det gælder også dig, kære læser.

Skriv meget gerne og fortæl mig, hvilken bog du vil genlæse. Så skal jeg fortælle dig, hvilken jeg genlæser lige nu.

Og hey...

Når du abonnerer på mit månedsbrev får du letfordøjelige tips hver måned, som du kan læse på 1/2 times tid, implementere med det samme og genlæse endnu hurtigere.

Alle mine bedste erfaringer destilleret ned til 16 sider, der flytter dig, hvis du vil flyttes.

Her er min salgsside.

Læs den 10 gange.

Men køb kun 1 gang...

FEARLESS >

(Kun for læsere af mine daglige emails.)

 

 

Morten Spindler

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.