En uskøn historie fra e-maillossepladsen i Vejle

Jeg kører sjældent råddent, og endnu mere sjældent, når jeg har en anhænger spændt for, men i dag var en undtagelse, for jeg havde så travlt, at det var helt på sin plads at sætte andre menneskers liv på spil...

Jeg tager naturligvis ildelugtende tis på dig, men sandt er det, at jeg accellerede så råddent som man nu kan, uden at være et svin.

Da jeg nåede containerpladsen, var der godt og vel 12 minutter til lukketid, og jeg havde den største trailer fra Baubaus FYLDT med hundredevis af små dingenoter og dippedutter, så i de næste 20 minutter sprintede jeg frem og tilbage imellem trailer og containere, de sidste 8 minutter som den eneste 'kunde' på hele pladsen, men med 4 orange klædte mænd på størrelse med runde tårn, der stod og nedstirrede mig henne ved lågen, som de lukkede med et smæld, da mine baglygter var ude igen.

Det var lidt hektisk kan man godt sige.

Men omvendt...

Hvis jeg havde været der 1/2 time tidligere, så havde jeg formentlig brugt 30 minutter længere på opgaven.

Det er da tankevækkende, er det ikke?

Jeg kan sige af egen erfaring, at det er PRÆCIS på samme måde med emails.

Hvis du sætter dig for at bruge 2 timer på en email, så tager det formentligt 2 timer (plus det løse).

Hvis du sætter dig for at bruge 20 minutter på det, så får du ofte en meget bedre email, der er færdig på 20 minutter.

Du kan også gøre, som nogen fortæller mig, at en anden i branchen anbefaler...

At bruge en hel arbejdsdag på at skrive en email.

Men gør du det, så har du i min bog fuldstændig misforstået pointen med e-mailmarkedsføring.

Hvilken pointe?

Den her:

Penge.

Money.

Mulah.

Gysser.

Du skriver for at sælge, ikke for at din læser skal opfatte dig som en stor poet. Jeg har skrevet så mange emails, at en del mennesker bliver mistroiske, når jeg fortæller dem antallet, men det er sandt, og med al den erfaring, har jeg ikke set noget der tyder på, at du får en bedre historie af at sidde og dvæle ved den.

Måske kan det ske.

Men generelt er det meget bedre at sætte fut i fejemøjet.

Ihvertfald i min bog.

Og når vi nu snik-snakker så meget om 'min bog'...

Når du tegner abonnement på fearless, får du min bette-bog med det fæle navn Enkyklopædietikon med den mindst lige så afskyelige ringrygindbinding, der af førende æstetik-ækvilibristoser er blevet dømt ud på skammebænken for sin gennemførte uskønhed.

Den udmærker sig således på INGEN måde ved smukhed, men til gengæld indeholder den for-fedest-hed for alle pengene, og som alle ved fra Kung Fu Panda, så er der ingen pris på for-fedest-hed, hvilket igen passer fint sammen med det faktum, at du ikke giver en krone ekstra for bogen, der lander i din postkasse sidst på måneden, når du blot tegner abonnement inden 10. marts.

Og det bringer mig så til dagens hovedpointe...

Når du skal være produktiv, er kan det være en god idé at smide lidt penge og en masse commitment efter et abonnement, for når du skal skrive hurtigt, skal der også være tryk på idébanken.

Siger det bare.

Så skub du bare til linket herunder.

FEARLESS >

(Kun for læsere af mine daglige emails.)

 

 Morten Spindler


Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.