Hvorfor regnen altid skinner på en e-mailmarkedsfører

Solen skandt, da jeg fik idéen til den her mail.

Jeg havde lige haft en samtale med en af mine fearless email warriors, hvor vi drøftede en lille serie af emails, han sender til nye læsere, og en af de ting, som jeg ikke fik nævnt for ham, da vi havde begrænset tid til rådighed… (så det må han læse her), var at hans emnelinier manglede en bestemt ingrediens. Et krydderi, som du ikke nødvendigvis lægger mærke til at du mangler, selv når du har en vis rutine med at skrive emails ofte.

Faktisk kan det lamme dine smagsløg, så at sige, hvis du skriver ofte, især hvis du ikke er bevidst om, at dette krydderi skal være til stede.

Men hvis du bruger det, kan du forbedre chancerne for, at dine læsere gider at blive ved med at åbne dine emails.

Og nej…

Det er ikke en »Kender du det«-model, som du kan kopiere og sætte modtageres {firstname} ind i.

Du skal i det hele taget meget dybere ned i godteposen med de tips, du får fra Spindlerman himself, for i min bog er kopiering en strategi for tabere, og selvom vi ikke allesammen kan vinde guld i alle konkurrencer, så kan du og jeg ALTID gå efter at vinde. Tabere de går efter ‘ikke at tabe’, og hvis det er dig… Hvis du bare gerne vil have sendt nogle emails afsted, der på overfladen ser originale ud, men ved nærmere granskning viser sig at være copy-paste, så skal du ikke lytte til mig, for jeg har NUL respekt for den slags.

Så en kort historie lang, dette tip er for dig, som gerne vil blive (endnu) bedre til at tænke selv, og lave emnelinier på en måde, som ingen andre gør på helt samme måde – og bruge et krydderi, som ingen andre kan stjæle fra dig.

Det lyder måske kryptisk.

Eller ligefrem mystisk.

Men når du har læst tippet, vil det falde så naturligt som regn på en dansk vinterdag.

Og det bringer mig (langt om længe) til pointen i min egen emnelinie.

Når du skal teste hvilke emnelinier, der får solens ståler til at falde bedst på dine emnelinier, så har du en meget vanskelig opgave foran dig.

Hvorfor?

Fordi en masse faktorer, som er helt uden for din indflydelse, kan påvirke den forjættede åbningsrate.

Lad os for eksempel lege, at du har et rejsebureau og skriver: Vil du væk fra vinterens gråvejr?

Så er det næppe ligegyldigt om din læser ser emnelinien i gråvejr eller i strålende solskin.

Men dette HELT specielle krydderi er fuldstændig upåvirkeligt af alle den slags faktorer, faktisk vil jeg vove den påstand, at det trives bedre med den udfordring, at du aldrig ved, præcis hvor din læser befinder sig, når hun ser din email. Bruger du krydderiet rigtigt, kan det være med til at påvirke din læser til at opføre sig som en frådende zombie, der jagter din hjerne nådesløst... Altså forstået på den måde, at hun LEDER efter dine emails i sin indbakke for at få dagens dosis af [xyz], selvfølgelig forudsat, at du også skriver mails, som ikke er kedelige.

I mit månedsbrev (Fearless Email Rampage) for marts viser jeg dig denne mystiske emnelinie-model, det særlige element, det krydderi, som de færreste e-mailmarkedsførere tænker over når dagene bliver grå.

Og som altid, lærer jeg dig også at skrive emails, der er mindre kedelige.

Så måske er det tiden at overveje, om du også skal igang med at tage din egen forretning alvorligt?

Et abonnement på fearles koster kun 20 kroner om dagen.

Og hvis du har et godt produkt som allerede sælger, og nogle få minutter at investere i udvikling, så vil jeg garantere dig, at solen kommer til at skinne på din omsætning,  når du implementerer de tips jeg lærer dig. Ja, selv folk, der endnu ikke havde noget produkt, har fået kickstartet deres forretning ved at være i mit fearless-univers. Uanset hvad, så nærmer deadline for at få martsnummeret sig med hastige skridt, så lad mig ikke tøve længere, men straks bringe dig det strålende link.

FEARLESS >

(Kun for læsere af mine daglige emails.)

 

 Morten Spindler


Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.