Stjæl bare min bedst sælgende tekst

Noget af det, som fascinerer mig mest ved den lydbog, jeg indtaler i øjeblikket, er at den er så fyldt med fundamentale principper, og at den (blandt andet derfor) udstiller, hvor top-tåbeligt det er at stjæle andre folks overskrifter, tekster, emnelinier, calls to action eller idéer. Lydbogen er ikke en, du nogensinde vil kunne købe, for jeg indstaler den kun til eget brug, og jeg ville med rette få en alvorlig sag om copyright på nakken, hvis den nogensinde forlod mit eget lille private domæne, så jeg fortæller dig end ikke, hvilken bog, det handler om.

Men det er en af de bedste bøger der findes om moderne, online markedsføring.

Og den er skrevet FØR Charles Kline, der var studerende på University of California, sendte den første besked over ARPANET, som var forgængeren til internettet – udviklet af det amerikanske militær.

Og den er skrevet før vi landede på månen.

Ja, og før jeg overhovedet blev født, hvilket siger en hel del, for jeg er faktisk to år ældre end begge de før nævnte markante historiske begivenheder.

Men hov (som boghandleren i den by, jeg er opvokset i, altid sagde)…

Hvordan kan det være en bog om moderne, online markedsføring, når den er skrevet før internettet blev opfundet?

Bryder det ikke nogle fundamentale fysiske love?

Nej.

Not even close.

For som den opmærksomme lytter ville have bemærket, så fortalte jeg allerede tidligt i denne reportage, at bogen er baseret på principper.

Og principper ændrer sig ikke.

Psykologien, der virker i dag, virkede også for 54 år siden.

Og for 100 år siden.

Den vil også virke om 1000 år, omend jeg ikke forventer at være der til at kunne sige:

Se, hvad jeg sagde.

Anyway, jeg elsker den slags, og dem som har abonneret på mit månedsbrev i alle årene, vil vide, at jeg elsker at skrive om basale principper og om, hvordan jeg har har implementeret dem og været i stand til at skaffe mad på bordet igennem snart 10 år – blot ved at skrive emails.

Og når vi nu er ved månedsbrevet…

Så har det lært mig om et andet princip.

Det (månedsbrevet) er LANGT FRA for alle.

Jeg har før skrevet om læsere, der fik vilde resultater ved at følge mine tips, men alligevel meldte sig ud fordi… (ja, who knows why). Jeg har også skrevet om en, der abonnerede, men meldte sig ud FØR hun fik sit første månedsbrev fordi bonussen ikke lige var top-dollar (lidt lissom at afmelde sit abonnement på Illustreret videnskab fordi den hårfjerner man uventet fik med GRATIS ikke var så god). Og der er masser af andre eksempler på folk, som månedsbrevet ikke er for.

Men der er også dem, som SUGER til sig, lærer, adapterer, implementerer og ender med at lave forretning (eller forbedre den).

Ikke med tryllerier over night.

Men ved at implementere simple principper og holde skruen i vandet, selv når det ikke lige føles så LET, som nogen får det til at se ud.

I morgen har jeg møde med en af dem, som har været med helt fra starten. Hun har bygget en rigtig fin forretning, og for nylig implementerede hun et af mine seneste tips, hvilket øgede salget i hendes forretning. Vi skal drøfte et nyt projekt, vil vil starte sammen.

Men hvorfor fortæller jeg dig om det?

Fordi det – oprigtigt – glæder mig, når mine frygtløse krigere slår igennem og bliver til noget ved musikken, og hvis du drømmer om det samme, vil jeg gerne lukke dig ind omkring det store runde bord, hvor vi lægger planer for at overtage verdensherredømmet.

Og ja, jeg vil med glæde vise dig min bedst sælgende tekst, nogensinde – men hvis du har hørt efter i timen, vil du end ikke have lyst til at kopiere den.

I stedet har du lyst til at skrive din egen.

Detaljer og tilmelding her:

FEARLESS >

(Kun for læsere af mine daglige emails.)

 

 Morten Spindler


Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.