3 små ord, der besvarer 2 essentielle spørgsmål om markedsføring

 

Der findes mange måder, at få reaktioner fra dit publikum.

Og med publikum mener jeg de mennesker, som du taler til lige nu, det KAN være din e-mailliste, men det kan lige så godt være dine naboer på en bænk eller en gruppe af mennesker på et socialt medie, det er blot nogle mennesker i dit netværk, som har et eller andet til fælles med dig

Det’ lich møj, som sønderjyder vistnok siger.

Og lige meget hvilket medie du arbejder med, så er der mange ting, du kan gøre for at fange folks opmærksomhed, men der er EN speciel ting, som virker hver eneste gang, især hvis du bruger en helt speciel psykologisk trigger, som vi skal jamme lidt om i dag.

Når du bruger de 2 elementer rigtigt, kan du få reaktioner som dem jeg fik for nylig (her er et par stykker)...

= = =

Tak for at sprede et opløftende budskab, Morten. 🙂

Alt i livet kan give os lærdom og visdom, hvis vi vælger at se det sådan.

Det har større betydning end vi aner, hvilke briller, vi vælger at… (forkortet)

Maria

- - - 

TAK for dit flotte og ærlige indlæg Morten, det sætter tanker i gang og… (forkortet).

Flot skrevet, tak for et ærligt og værdigivende indlæg 💚😊🙏

Martin

- - -

TAK for din stærke beretning Morten <3 og hvor er det flot det du beskriver med at… (forkortet).

Det er sådanne historier som din, vi også har brug for at læse om her på siden.

Det giver håb ❤️ TAK ❤️

Hanne

- - -

Kommenterer sjældent noget på facebook, men bliver simpelthen nødt til at give dig 100% “kredit” for denne ærlige skrivelse👍👍

Du er da for sej 😱😱👍!

God vind!!!

Annika

= = =

Det er blot en lille håndfuld, og det er langt fra frøste gang, jeg får den slags reaktioner, når jeg bruger den sikreste metode, der iøvrigt findes i markedsføring – overhovedet. I ovennævnte tilfælde, var mit formål ikke salg af varer. Det var at sælge en gruppe af mennesker på idéen om, at fortvivlelse og bekymring er misbrug af den menneskelige forestillingsevne og at det altid er smartere at dyrke håbet proaktivt.

Brugt rigtigt i dine emails, kan den gøre dine læsere til fans, der nægter at købe fra andre end dig.

Men hvad er det for en metode, jeg taler om?

Og hvilken psykologisk trigger slår de fleste andre?

Det er 2 gode spørgsmål, som jeg kan besvare med 3 små ord.

Storytelling og frygt.

Det er en af de stærkeste cocktails, du kan bruge. Ikke DEN stærkeste, men alligevel meget stærk og effektfuld.

I næste nummer af mit månedsbrev giver jeg dig helt konkrete værktøjer til at bruge storytelling og frygt i din markedsføring. Jeg analyserer et konkret eksempel og viser dig præcis, hvordan du kan bruge det selv.

But wait – there’s more.

Jeg lærer dig også om den måske eneste psykologiske trigger, der er stærkere end frygt. Ifølge (desværre afdøde) Gary Halbert er det den stærkeste af dem alle, og hvis det ikke gør dig nysgerrig, så er du kold som et isbjerg, og bør overveje et varmt fodbad, siger det bare.

FEARLESS >

(Kun for læsere af mine daglige emails.)

 

 Morten Spindler


Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.