De 4 årsager til, at dine kunder køber

Her er en lille historie fra det virkelige liv…

Jeg ved ikke, om du har bemærket Corona-krisen (tø-hø), men for min kvindes forretning har den haft enorm betydning. Hun tjener mindre, og hun knokler mere – og det er helt okay. Vi rejser os altid igen, når moder udfordring puster os ud af balance. Vi har lukket for hendes fysiske yoga-butik, men online sprøjter vi den ene yogavideo ud efter den anden, og kunderne er både trofaste og glade for, at vi holder dem til ilden.

For nogle dage siden kunne jeg så konstatere, at vi allerede efter 3 måneder havde optaget mere video (målt i gubbi-bite) end nogen 12 måneders periode før Corona.

Og ikke nok med det.

Min 4 TB disk var fuld, så jeg måtte have en ny, jo.

Først søgte jeg efter den samme.

Men så slog det mig, at jeg måske kunne få en der var lidt større, og måske endda for samme pris.

Og det ku’ jeg.

5 TB til stort set samme pris.

Men jeg endte med at købe den ‘dyre’ 4 TB.

Men hvorfor betalte jeg cirkus polityve procent mere for disken?

Fordi… vi mennesker køber aldrig nogensinde på grund af prisen alene, og det (hands down) en af de mest værdifulde lektioner at lære, når du skal sælge dine varer med emails. Så længe du tror på idéen om, at folk køber dine varer på grund af prisen, så vil du være tilbøjelig til at sætte din pris forkert, og oftest for billigt.

Der er naturligvis kontekst, og så er der kontekst.

Men for nylig hævede en af mine fearless email warriors prisen på sit (slet ikke billige) onlinekursus med cirka 15% (500 spir), og det månedlige salg er stadig lige så godt som før, hvis ikke bedre…

Men det bliver bedre.

Før prisændringen var salget allerede steget markant på grund af en simpel ændring, som på min opfordring var blevet gennemført i den automatiske mailserie, som sælger kurset.

Anyway, det er et af utallige eksempler på, at folk aldrig køber på pris.

I mit næste månedsbrev får du 2 bonusser, den ene er en poster, du kan hænge op ved siden af dit kommando-center, så du aldrig glemmer lektionen om, at folk aldrig køber på pris – og samtidig huske de 4 andre årsager til at folk køber.

Og de 4 årsager er?

En hemmelighed for alle andre end mine krigere, du bestiller din indkaldelse til session herunder (og der er INGEN frinumre):

fearless.mortenspindler.dk

 

 

FEARLESS >

(Kun for læsere af mine daglige emails.)

 

 Morten Spindler


Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.