Hvorfor folk aldrig køber noget på grund af prisen

Et af de spørgsmål, der hjemsøger flest iværksættere, holder dem vågne om natten og gør deres dage lidt mørkere, er det her:

Hvad skal jeg tage for mit produkt?

Især (men ikke kun), hvis produktet er viden, kurser, coaching, medlemsskaber eller andre ting, som kan er svære at sammenligne direkte med andre leverandører.

Et eksempel.

Der findes mange yogastudier i Århus.

Men der findes ikke et eneste, der har præcis samme atmosfære og undervisere som min kvinde Tanjas.

At sammenlgne pris vil være det glade vanvid.

Alligevel er det en af de ting, som fylder mest i knolden på mange iværksættere.

Jeg har hjulpet mange af mine Fearless Email Warriors til at slippe skrækken og hæve prisen og/eller salget, og jeg har netop talt om det på en af mine små ugentlige videoer til dem. Videoen bringer dig ikke nærmere svaret på spørgsmålet (hvad er den rigtige pris?), men måske finder du alligevel inspiration til at give slip og tage en pris, der gør det sjovere at være dig når dagen er omme.

Det er en af mange små indsigter, som du kan bruge til at dit abonnement hjem 10-fold.

Hvis du vil.

Og hvis du ikke er bange for prisen.

Her er detaljer om fearless.

FEARLESS >

(Kun for læsere af mine daglige emails.)

 

 Morten Spindler

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.