{{firstname}}, det her er dig som en T-rex

Fun fact.

Næsten hver dag begaver vores vidunder-barn på snart 5 år sine forældre og søskende med tegninger af forskellige realistiske monstre, robotter eller dinoer, og hvis det ikke var for en enkelt finurlig detalje, så ville det være helt normalt og... lidt det samme som alle andre raske drenge i den aldersgruppe gør. De kan naturligvis ikke lade være med at tegne alt det, som fylder i hovedet på dem, og Thor er særligt vild med virkelighedens monstre, som uddøde for en håndfuld millioner år siden.

Det helt særlige ved vores søns tegninger er dog ikke så meget hans streg eller motiverne, men mere den melding man får, når der er fernisering. (Læs: når han viser tegningerne frem for os alle.)

Her igår fik Tanja for eksempel en tegning af en T-rex med 5 ben og 2 haler, akkompagneret af disse bevingede ord:

= = =

Mor, det her er dig som T-rex.

= = =

Og splitte mine bramsegl, om ikke der var en vis lighed, men det må du ikke sige til Tanja, at jeg har skrevet.

Jeg har 4 biologiske børn og jeg har haft en del andre børn tæt inde på livet igennem de sidste 3 årtier.

INGEN af dem (før Thor) har haft den finurlighed med at sige... »det her er dig som [indsæt monster]«.

Alle de andre børn har til gengæld haft deres egne særheder.

Min store søn på 15 havde for eksempel en imaginær ven (da han var 5), der hed Mini Pawn, og jeg mener... hvordan kommer en 5-årig på sådan et navn?

Anyway, moralen i historien er, at alle mennesker (helt fra små-barns-ben) er forskellige – og som e-mailmarkedsfører kan du udnytte det, for hvis du blot forstærker dine egne særkender en lille smule, vil folk synes, at du er noget helt særligt. Det er ikke så svært endda...

Men der er et sted, hvor dine læseres forskellighed gør livet en lille smule mere udfordrende...

De har allesammen forskellig smag.

Forskellige præferencer.

Og sidst, men ikke mindst HELT forskellige opfattelser (eller bevidsthed, om du vil) af dig og dit produkt – og især om dit produkt kan løse det problem, som fik hende til at skrive sig på din e-mailliste i første omgang.

Det er ikke noget nyt fænomén.

Eugene Schwartz skrev allerede om det i sin brilliante bog »Breakthrough Advertising« et par år før yours unholy Spindlerman blev født.

Jeg har også skrevet om det, for eksempel i mit 10. månedsbrev fra august 2016, hvor jeg giver dig forskellige metoder til at fange forskellige læsertyper i dine emails.

Du kan købe det lige nu via linket herunder, og NÅR du gør det, får du (som brølende bonus) de 2 efterfølgende månedsbreve.

Det er da et monster tilbud.

Detaljer her:

JETPACK #2

 

 

FEARLESS >

 (Kun for læsere af mine daglige emails.)

 

 Morten Spindler

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.