Jeg skulle have være yoga-chauffør...

I dag har jeg mødt min overmand, og det var ikke en mand, men en yogaklasse, hvor jeg (for første gang nogensinde, might I add), måtte stoppe helt efter 50 minutter, selvom holdet varede 90 minutter.

Jeg tager nederlaget som en mand, og lad mig iøvrigt stoppe dig her, før du overhovedet begynder på sangen om »pyt, det er da ikke et nederlag«… Jo, sku i hælvede er det da et nederlag, for når jeg er med i noget, er det for at vinde, ikke for at være med. Og her taler jeg ikke nødvendigvis om at vinde over andre, men måske snarere at vinde over mig selv. Og i dag tabte jeg, men den slags nederlag er i min verden blot benzin på motivationens evige flamme.

Og her går mange iværksættere fejl.

De 'spiller forretning’ for at være med eller for ikke at tabe (i stedet for spille for at vinde).

Og når du spiller for ‘ikke at tabe’, vil din indsats pr. definition ebbe ud, når du kan se, at du i det mindste ikke taber.

»Mit mål er at jeg ikke skal gå konkurs«, i stedet for »mit mål er at fordoble min indtjening i løbet af det næste år«.

Det er bare et eksempel.

Men kan du mærke forskellen på energien i de 2 mål?

Et andet eksempel.

Jeg ser endeløse diskussioner i grupper for online markedsføring (og i særdeleshed e-mailmarkedsføring) om...

* Hvordan du undgår afmeldinger (selvom det er et uomtvisteligt faktum, at du kun kan undgå afmeldinger ved IKKE at skrive emails).

* Hvad du skal gøre for, at folk ikke ‘føler’ at du spammer dem (selvom det ofte er bedre at få den slags ‘følere’ puffet ud af din mailliste).

* Hvorledes du mon kan undgå at skrive en ekstra mail, ved i stedet at sende den samme mail til alle dem, der ikke har åbnet (selvom de måske ikke lige gad at læse den mail)

Og listen fortsætter i det uendelige.

Alt sammen argumenter, der kan holde selv dygtige og motiverede markedsførere på udskiftningsbænken, hvor de håber på, at omstændighederne inde på banen ikke betyder et nederlag. Uafgjort er fint, men jeg skal ikke ind og risikere forstuvninger og hudafskrabninger, når jeg kan sidde her og undgå risikoen.

Anyway, lad os transmoglyffe alt det teoretiske snak om til noget praktik.

Hvis du vil sparke dit Simplero onlinekursus igang, så kører Simplero snart endnu en course launch challenges, og du kan købe din plads her:

SIMPLERO LAUNCH CHALLENGE

Det koster 500 ammer-kanske bobs, og hvis du spiller med for at vinde, kan det ikke være svært at tjene hjem igen, alene den motivation der ligger i at være med i sådan en challenge, kan være det hele værd.

Personligt bryder jeg mig ikke så meget om den første prelaunch-uge, hvor de arbejder med det mentale, jeg er for længst videre derfra. Men det ville ikke afholde mig fra at deltage, for resten af tiden får du brugbare tips og har en gruppe af folk, der hepper dig til at få det kursus lavet færdigt og sat til salg.

Nuff said.

Join, hvis du vil, lad være, hvis du hellere vil det.

Dette er formentlig det eneste pip du får om Simplero Course Launch Challenge, da jeg selv kører kampagne på min bog lige nu, så er du advaret.

 


PS. Spil for at vinde her:

SIMPLERO LAUNCH CHALLENGE

 

 FEARLESS >

 (Kun for læsere af mine daglige emails.)

 

 Morten Spindler

 

 

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.