Jeg skal i audiens hos deres kongelige underlighed

Fun fact...

Når man bestiller en 'mellem' menu på restaurant den gyldne måge, så er det noget pladder – både maden og det faktum, at de kalder det for en 'mellem'. Hvorfor? Fordi mellem må jo i sagens natur betyde, at der både er noget over og under, men det er så IKKE tilfældet (ihvertfald ikke sidst, jeg besøgte dem for børnenes skyld). De tilbyder nemlig kun en Mellem og Stor, og jeg ved godt, hvorfor de laver det trick, og det er iøvrigt en anden historie til en anden email en anden dag. Men i modsætning til McDOOH, så er det ikke bluff, når jeg taler om mine 2 mellemste børn, for de har nemlig både en ældre søster og en yngre bror (og så iøvrigt et par stykker mere på kolibri-plader, men sådan rent biologisk holder det altså vand at sige 'mellemste'...

Og disse mine 2 mellemste børn har været fanget hos deres mor i hele det her Corona-hælvede.

Det er sådan set mig selv (sagde flagermusen), der har insisteret på isolationen, for ingen af os ønsker at bære smitte videre.

Men i dag, skal jeg mødes med dem på en parkeringsplads og catche op så meget man nu kan indhente af 1 måneds afsavn på 2 meters afstand med en times tid på hånden.

Det er i sandhed en kongelig underlighed at skulle i audiens hos sine egne børn.

Men som så mange gange før i livet, hvor forandringer har banket på livets dør, så klarer jeg det nok, især med skumfiduser og et par liter billig cola som bestikkelse.

Mit forestående møde med ungerne minder mig om noget andet, der også er underligt.

Ihvertfald, hvis jeg har ret i, at det har ændret sig...

Det jeg taler om er...

Præmisserne for e-mailmarkedsføring.

Når vi fx forhåbentlig snart går igang med at sælge yoga igen, så vil det være lidt som at være blevet beamet til en anden verden, hvor vi ikke rigtig ved, om folk er klar til at gå igang med at træne i et studie, hvor de skal stå og svede sammen med andre. Hvor lang tid vil der gå, før alting igen er tilbage til normal – og vil det nogensinde ske?

Vi ved det ikke.

Det eneste vi ved, er at ALLE er i samme båd.

Og så ved jeg fra 35+ års arbejde med skidtet, at principperne for markedsføring er de samme som før.

Vi skal bare tilpasse principperne til den nye situation, hvilket i bund og grund er pærelet, for det er principper.

Hvis du springer ud fra en tre-meter-vippe, så virker tyngdekraften (princip).

Den virker også, når du springer ud fra 10-meter-vippen, mem der skal du være en lille smule mere varsom med at lande på maven (strategi), bare for at tage et eksempel.

Anway, principperne for markedsføring er mange, og en del af dem kan du lære i min tykke og fede bog...

Fearless Email Warriors

...der iøvrigt også dykker ned i både strategier og et hexia-de-trix i ny og næ.

Bogens pris er 2.999,00

Men, men, men...

Indtil på søndag kan du købe den med både en klækkelig rabat og en bonus, der tilsammen overstiger dind investering.

Tjek det ud på linket...

warrior.mortenspindler.dk

 

 FEARLESS >

 (Kun for læsere af mine daglige emails.)

 

 Morten Spindler

 

 

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.