Et spørgsmål om pris

Øverst på hylden stod den en kasette efter den anden med tandbørster i så mange afskygninger, at man skulle tro det var en videnskab at lave tandbørster, og bevares...det er det vel også.

Men så er det heller ikke mere fancy.

Og prisen på tandbørsterne, der formentlig er lavet af den samme robot, vidner om, at folk har købt historien om, at det er en aldeles vanskelig opgave at konstruere en tandbørste, der gnubber tandkødet på lige præcis den rigtige måde.

En tandbørste kan let koste 25 kroner eller mere.

Tsk.

Men ude til højre, lidt forkølet og lidt trukket tilbage stod så discount-tandbørsterne.

At dømme efter de tomme huller i kassetterne, var det IKKE de billige, som var de mest populære.

Heller ikke selv om 3 ganske udmærkede tandbørster kunne erhverves for under 20 kroner.

Så hvad kan du lære af det?

Altid lytte til bok (aka Spindlerman).

Og han siger?

At folk ikke køber på prisen.

De køber den oplevelse som produkter giver dem.

Og billige tandbørster (der er præcis så gode som dyre) giver ikke folk den samme oplevelse, fordi indpakningen og historien om de billige tandbørster er kedelig.

Det er stof til eftertanke, og mere får du ikke i dag, for jeg skal se en film med mine børn.

Nedenfor er linket til mit univers.

Det er ikke billigt, for du kunne købe 3 tandbørster hver dag for de samme penge som et fearless-abonnement.

Men så igen.

Der er vel også grænser for, hvor meget du kan gnubbe de bisser, eller hvad?

fearless.mortenspindler.dk

 

FEARLESS >

(Kun for læsere af mine daglige emails.)

 

 Morten Spindler

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.