Dødselsfarligt vrangbillede virker fint i business

I dag fik jeg tårer i øjnene.

Ikke fordi jeg skar løg, men fordi jeg nåede til afslutningen på den måske bedste lydbog, jeg nogensinde har hørt, nemlig Walter Isaacson’s biografi om Steve Jobs. Jeg flæbede både fordi jomfrurejsen igennem bogen var slut... (og selvom det langt fra bliver sidste gang jeg hører den, så er der noget særligt ved første gang, som man siger) …og fordi det sidste kapitel i Steve Jobs’ liv oprigtigt var trist.

De samme kvaliteter, som gjorde ham i stand til at skabe klodens mest værdifulde selskab – og et brand, der har haft mit hjerte siden starten af 90’erne, måske endda før – de kvaliteter, der virkede så fantastisk i business, de virkede ikke, når det kom til personlig sundhed og helbred.

Han begik ubevidst selvmord, kan man sige – for han var typen der ignorerede modgang, og med mange ting beviste han, at man kan skabe et ‘reality distortion field’, hvor begrebet umuligt ikke eksisterer – men ak, mod cancer virker det ikke (selvom der findes fæhoveder, som tror det gør), og når man i månedsvis tror, at grønsager og æblejuice kan kurrere en alvorlig sygdom som cancer, så går det galt.

Jeg kender det fra mig selv.

Ikke så meget det med døden og juice.

Men det med, at man ikke nødvendigvis kan overføre succes i markedsføring eller business til privatlivet.

Mange af de kvaliteter jeg trækker på, når jeg skal sælge, søge job, skrive emails, lave kampagner og så videre…

De virker ikke, når man skal bevare venskaber og relationer til familiemedlemmer.

Jeg HAR faktisk haft en kunde, som ofte brugte mig til sparring i forhold til sit ægteskab, men det ægteskab ligger så også i ruiner nu, så min rådgivning der hjalp ihvertfald ikke forholdet.

Eller måske gjorde det?

Anyway.

Jeg vil ikke anbefale dig at søge min rådgivning til andet end forretning og markedsføring.

Og selv der skal du tage det jeg siger med et par saltstænger.

Når det så er sagt…

Det er ofte lykkedes mig at rykke folks verden til det bedre.

Anyway, hvis du har brug for sparring om e-mailmarkedsføring, så er der gode chancer for succes.

Ikke mindst fordi prisen er høj og der ikke er nogen fortrydelsesret.

Det gør helt naturligt, at du møder op mere dedikeret end ellers.

Her er linket >

 

 

FEARLESS >

(Kun for læsere af mine daglige emails.)

 

 Morten Spindler

 

 

 

- - -
Jeg bygger al min online markedsføring med Simplero. ⇠ Dette link er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.