Krise: Det værste, du kan gøre før, under og efter en krise

Forbered dig på en (nogenlunde) kort mail.

For det værste du kan gøre i forbindelse med en krise...

Ja, det gælder både før, under og efter!

...kan beskrives med ET ord.

Ordet er så simpelt (og indlysende), at de freebie-trolde, som måtte dvæle på min liste vil få fråde om munden af raseri i deres støvmide-inficerede corona-fæstninger og ryste på hovedet, alt imens de rastløst hopper tilbage til Facebook-grupper for klynkere, hvor de kan give hinanden ret i, at det var for dårligt at Mette Frederiksen over-reagerede da Corona jo tydeligvis ikke blev så alvorlig som frygtet – hvilket naturligvis IKKE skyldes, at vi reagerede fornuftigt, men at vi var heldige, selvom... data fra andre lande som Sverige og USA fortæller en helt anden histories, men lad nu det ligge.

Har du allerede gættet, hvilket ord, jeg vil bruge til at beskrive det værste du kan gøre før, under og efter en krise?

Super.

Men for de andre læsere må vi hellere lige tage den højt i kort, for det værste, du kan gøre er naturligvis...

= = =

Ingenting.

= = =

Alligevel har jeg (indtil i går) holdt den første lille pause fra mine egne daglige emails i 18 måneder.

Men…

Som du måske allerede har fanget, så har jeg brugt pausen til dagligt at skrive emails og køre kampagner i flere forskellige andre brancher, herunder blandt andet

* coaching
* yoga
* afhængighed og
* business mentoring

Jeg glæder mig til (igen) at dele erfaringer med dig.

Gratis her på listen.

Eller mod betaling, når du virkelig vil investere i:

* din egen udvikling,

* dit commitment, og…

* din omsætning.

Jeg kan ikke garantere dig noget, for jeg ved ikke om du har et godt produkt eller en responsiv liste – og endnu vigtigere, jeg aner ikke om der er et marked for det, du sælger.

Og derfor…

Linket herunder er mest værdifuldt for dig, der allerede har gang i salget af et produkt.

Som fotografen, der solgte godt via netværk, men brugte alt for meget tid på markedsføring, og nu (med den email-serie, jeg skrev for hende) sælger på autopilot imens hun fokuserer på det hun er god til.

Eller psykologen, som startede sin online-forretning i 2015 og har været kunde lige siden, fordi hun lever godt af salget.

Og listen fortsætter.

Men der er også dem, som har forladt mit univers, fordi de aldrig rigtig fik hul på bylden.

Hvorfor fik de ikke det?

Primært af 2 årsager.

# 1 (den primære)

De var ikke parat til at investere tid og energi i projektet.

# 2

Markedet var ikke klar til deres produkt

Så her ligger en (slet skjult) advarsel til dig;

Kun hvis du er sikker på, at der er et marked for dit produkt og hvis du er villig til at arbejde for det, giver det mening at trykke her:

fearless.mortenspindler.dk

 

FEARLESS >

(Kun for læsere af mine daglige emails.)


 Morten Spindler


- - -
Jeg bygger al min online markedsføring med Simplero. ⇠ Dette link er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.