Hvem ejer Spindlerman, hvis ikke en dino?

 

Først et dementi.

I går skrev jeg i dette uoplyste hjørne af inder-nættet at det var ejeren af Tønder Festival som havde arrangeret en Trøste Tønder mini-Festival i Jægerspris yesterday, men det var fuldstændig og aldeles ikke korrekt.... Det var min højt estimerede kvinde, der gjorde mig opmærksom på, at jeg var galt på den, og når en kvinde tager dig med fact-tjek-buskerne nede må du for alt i verden ikke slå dig i tøjeret...

Indrøm fejlen og kom videre.

Det er ikke pinligt at blive »ejet«, når kritikken er berettiget.

Så jeg er hermed videre, og håber at de ærede læsere tilgiver.

Hvis ikke, så fåk-fåk, da.

Men her er til gengæld noget (VILDT), som er sandt.

På vej til koncerten spillede Tanja nogle sange med flere af de kunstnere, som skulle underholde os hele den lørdag, og en af dem var den mystiske J. Tex, som jeg ikke kendte på forhånd. Jeg hørte et par numre, og løftede mine øjenbryn med en bemærkning om, at han lød lidt som J J Cale (som jeg godt kan lide), men jeg hørte ikke så meget og skulle samtidig koncentrere mig om at finde vej til et sommerhus i Jægerspris.

J. Tex gik på som den sidste af 5 koncertører.

Han havde ikke spillet i ret mange sekunder, før denne mand sad på alle fire med halen logrende og tungen slaskende nede på græsset.

I had been officially owned by a Dinosaur.

Og med Dinosaur mener jeg at en musikalsk T. Rex ved navn J. Tex havde flået mit arrogante, tykke hoved af og tygget det grundigt, spyttet det ud og uden ord sagt den famøse sætning…

= = =

Så ka’ du lær’ det Spindlerman.

= = =

Og jeg så det slet ikke komme.

Det jeg siger til dig er, at J. Tex leverede den fedeste og måske mest overraskende koncert-oplelvelse i mit 53-årige usle liv, EVER. Den følelse han efterlod mig med var nogenlunde den samme som efter min første Bruce Springsteen koncert på Ullevi stadion i 1985.

Og hvilken relevans har det i forhold til e-mailmarkedsføring?

Well…

Mighty glad you asked, kiddo.

Her er mit svar:

40% af dit salg kommer fra kvaliteten af dit tilbud eller din vare (og J. Tex leverede en vare så solid, at jeg er klar til at gældsætte mig for at støtte ham. J. Tex SKAL spille til min næste runde fødselsdag om 2 år, om jeg så skal sælge en af vores unger for at få råd. Okay, det er så ikke et særlig stort offer med den flok vi har, but you get the picture).

40% af dit salg kommer fra kvaliteten af din liste (og især af de leads, som er på din liste). Så det hjælper ikke en huttelihut at have et godt produkt, hvis du ikke orker (eller ikke er i stand til) at bygge en god liste.

Og de sidste 20% kommer fra dit salgsbudskab.

J. Tex er ikke særlig kendt i DK, og måske skyldes det, at danskere generelt ikke er så vilde med den genre, who knows. Men jeg skal da personligt gøre mit til, at det bliver lavet om. Men hans »liste af leads« er primært danskerne (fordi han spiller mest i DK), og hvis ikke de har et behov for den vare, så er lige meget, at varens kvalitet er i top, if you get my point.

Anyway...

Hvis du gerne vil arbejde med de der 40 + 40 + 20 procent, der er fundamentet i din markedsføring, så klik herunder for at læse lidt om det månedsbrev, jeg udgiver … en gang om måneden, sjovt nok.


fearless.mortenspindler.dk


FEARLESS >

(Kun for læsere af mine daglige emails.)


 Morten Spindler



- - -
Jeg bygger al min online markedsføring med Simplero. ⇠ Dette link er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.